مسئولان باید ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را در اولویت‌ کارهای خود قرار دهند
کد خبر: 3315450
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
شهردار باقرشهر تأکید کرد:

مسئولان باید ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را در اولویت‌ کارهای خود قرار دهند

کانون خبرنگاران نبأ: سعید استادفرج در نخستین گردهمایی فصلی مشاوران منتخب ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان تهران، گفت: مسئولان باید ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را در اولویت‌ کارهای خود قرار دهند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، نخستین گردهمایی فصلی مشاوران منتخب ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان تهران با حضور مشاور استاندار تهران و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان تهران، معاونت فرهنگی بنیاد شهید شهر تهران، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و مشاوران امور ایثارگران فرمانداری‌های ری و پاکدشت، شهرداری‌های شهریار چهاردانگه، پردیس و ادارات در قالب گروه مشاورین منتخب استانداری تهران با هدف بحث و تبادل در ارتباط با مسائل مرتبط با ایثارگران، صبح سه‌شنبه، 26 خردادماه در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد.

سربلندی، عزت و اقتدار ایران در جهان محصول ایثار و شهادت ایثارگران است

سعید استادفرج، شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم گفت: آنچه که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ... موفقیت‌های چشم‌گیری به‌دست آورده محصول ایثار و شهادت ایثارگران این سرزمین است.

وی افزود: مردم و مسئولان به‌ خاطر دارند که، نهال انقلاب بر دو ستون مردم و رهبری استوار بوده و پیشرفت‌ها و عزت ایران در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و ایثارگران و رهبری امام خمینی(ره) و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری است.

رهبر معظم در عزت‌بخشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران پیش قدم هستند

شهردار باقرشهر در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمود فخامتی، مسئول سابق امور ایثارگران شهرداری باقرشهر از ایشان به نیکی یاد کرد و افزود: مدیران در جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند و باید همچنان که رهبر معظم انقلاب در عزت‌بخشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران پیش قدم هستند، مسئولان نیز باید ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را در اولویت‌ کارهای خود قرار دهند.

وی ادامه داد: تولید محتوا و مفهوم ایثار یکی از دغدغه‌های امروز جامعه ما به‌شمار می‌آید که شهرداری و امور ایثارگران به دنبال تعیین مصادیق آن است تا با تدوین و مورد بررسی قرار گرفتن مفاهیم اسلامی و انسانی، پیام انقلاب اسلامی و شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهد.

یادآور می‌شود، در این مراسم شهرداری باقرشهر موفق به کسب لوح‌های سپاس از مسئولان ذی‌ربط شد. امور ایثارگران شهرداری باقرشهر از سوی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران به‌عنوان شهرداری برتر و نمونه برگزیده شد و نیز، شهردار و امور ایثارگران شهرداری باقرشهر از سوی امور ایثارگران استانداری تهران به‌عنوان یکی از شهرداری‌های نمونه در امر رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده معظم شهدا برگزیده و تقدیر شدند.

صادق شاهیان نطنزی

captcha