تسلیت و تهنیت اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان در پی فاجعه منا
کد خبر: 3372364
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

تسلیت و تهنیت اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان در پی فاجعه منا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی گلستان در پی حادثه منا بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان گلستان در پی فاجعه عظیم منا بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

تاج مغفرت و اجر شهادت، افتخاری‌ست که خداوند به مهاجران الی الله ارزانی کرده است «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِه مُهاجِراً اِلیَ اللهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ المَوتُ فَقَدْ وَقَعَ اَجْرُهُ عَلَی اللهِ وَکَانَ اللهُ غَفُوراً رَحِیماً»(سوره نساء/100) و یهود و امثال آل‌سعود کمتر از آن هستند که با کشتن مردان و زنان مقاومت اسلامی و احرام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان حرم امن الهی، این حرکت عظیم و مهاجرت به سوی پرودگار را مانع شوند؛ بلکه سرانجامی جز جهنم جاودان، لعن و عذاب بی‌پایان و عظیمی را برای خود رغم نخواهند زد «وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِناً مُّتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِیهَا وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِیماً (نساء/93)».

در کمال تأسف و ناباوری دست کثیف خاندان یهودی وهابی آل‌سعود حج امسال و منای ابراهیم خلیل و اسماعیل(ع) را پشته از کشته‌ها و شهیدانی کرد که برای تقرب به ذات پروردگار از خانه و دیار بیرون رفته و با جامه سفید احرام به حرم امن او پناه آورده بودند.

در میان جمع مشتاقان الی الله حج 1394 هجری ـ شمسی قهرمان قرآنی جهان، محسن حاجی‌حسنی کارگر و جمعی دیگر از کاروان قرآنی اعزامی نیز چون شمس تابان درخشش داشت و خفاشان شیطان صفت تحمل نورانیت قرآنی و صوت داوودی او را که مصداق «اَلَّذِیْنَ ءَاتَیْنَاهُمُ الکِتابَ یَتْلُونَهُ حَقَّ تِلاوَتِه اُولئِکَ یُؤمِنُونَ بِه ...» بود نداشتند و ظالمانه مسبب پرواز او و خیل عظیم حجاج به ملکوت اعلی شدند.

ما قرآنیان، مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی استان گلستان که بارها از وجود پر برکت این عزیز بهره‌مند شده‌ایم، بر خود فرض می‌دانیم این مصیبت را به امام حی حضرت صاحب‌العصر و الزمان مهدی موعود(عج) و نایبش امام خامنه‌ای، امت اسلامی و همه علاقه‌مندان و فعالان قرآنی تسلیت عرض کنیم.

ای اشک‌ها بریزید، برخاک صورتم آب/ شاید بروبد اندک، از خاک صورتم خواب
بیدار گشته بینم، محسن درون رضوان/ وزنور او بپاشد، برخاک صورتم ناب(مبین)
امید است همگی در تلاشی مجاهدانه و آموزش‌های مداوم بر محور دانایی و تقوا و تربیت قهرمانان قرآنی جدید جای او و امثال او را پر و سربازان آماده برای جمهوری اسلامی، ولایت و دولت جهانی مهدوی پرورش دهیم.

captcha