انتقاد توئیتری مبلغ سعودی از تروریستی‌خواندن حزب‌الله
کد خبر: 3481901
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

انتقاد توئیتری مبلغ سعودی از تروریستی‌خواندن حزب‌الله

گروه بین‌الملل: محمد الهذال العنزی، مبلغ معارض رژیم آل‌سعود، عربستان را منبع تروریسم وهابی در جهان خواند و تروریستی‌خواندن حزب‌الله از سوی شورای همکاری خلیج فارس را تصمیمی صهیونیستی دانست.

انتقاد توئیتری مبلغ سعودی از تروریستی‌خواندن حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، «محمد الهذال العنزی»، مبلغ عربستانی مخالف رژیم آل‌سعود و امام جماعت سابق مسجد «أبی سیف» شهر «ریاض»، پایتخت عربستان است که به خاطر مخالفت با جنایتکاران آل‌سعود مدتی زندانی شد، وي در گذشته پیرو اندیشه وهابیت بود و پس از تحقیق از این تفکر برگشت و اکنون به عنوان عالم اهل سنت فعالیت می‌کند.

این مبلغ سعودی که از کاربران فعال در شبکه اجتماعی توئیتر است، در واکنش به تروریستی‌خواندن حزب‌الله خطاب آل سعود نوشت: «تاریخ خشم و عصبانیت مردمی، عربی و اسلامی نسبت به خیانت بزرگ شما به مسئله فلسطین و ائتلاف با نتانیاهو را فراموش نخواهد کرد».

انتقاد توئیتری مبلغ سعودی از تروریستی‌خواندن حزب‌الله


وی در ادامه این توئیت آورده است: «عربستان به دولت شر و منبع تروریسم وهابی در جهان تبدیل شده است».

محمد الهذال العنزی در توئیت دیگری می‌نویسد: «حزب‌الله، حزب مقاوم و شریفی است که دشمن غاصب صهیونیستی را شکست داد و خوار و ذلیل کرد، ‌تصمیم به درج این حزب در لیست سازمان‌های تروریستی، اقدامی صهیونیستی است که از سوی سلمان خیانتکار(پادشاه عربستان) و با مدیریت نتانیاهو انجام شد».

در توئیت دیگری از این مبلغ سعودی آمده است: «معرفی حزب‌الله به‌عنوان سازمان تروریستی لکه ننگی بر پیشانی ملک سلمان، آل‌سعود و همه کشورهای خلیج{فارس} است و این توهین را تنها محور صهیونیستی ـ عربی می‌پذیرد».

این مبلغ معارض رژیم سعودی در توئیت دیگری آورده است: «عربستان مانند مزرعه‌ای است که بدون هیچ چشم‌انداز و طرحی اداره می‌شود و این از خوش‌شانسی ایران است که دشمنی احمق دارد».

شورای همکاری خلیج فارس در نشست چهارشنبه هفته گذشته، 12 اسفندماه، در جده عربستان، حزب‌الله لبنان از جمله رهبری، نیروها، واحدها و سازمان‌های وابسته به آن را یک سازمان تروریستی خواند که این تصمیم با واکنش گسترده محافل محلی لبنان و منطقه‌ و افکار عمومی جهان اسلام مواجه شد.

رژیم سعودی، بحرین، امارات، قطر، کویت و عمان شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند.

captcha