برگزاری هفته قرآن و عترت کردستان در اواخر فروردین
کد خبر: 3484655
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

برگزاری هفته قرآن و عترت کردستان در اواخر فروردین

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفته قرآن و عترت استان کردستان اواخر فروردین‌ماه برگزار می‌شود و تاکنون 624 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نخستین هفته قرآن و عترت استان کردستان با شعار محوری «قرآن، معجزه‌ای انسان‌ساز» از ٢١ تا ٢٧ فروردین سال ٩٥ و با برگزاری چندین جشنواره و فعالیت فرهنگی و قرآنی در سنندج برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، تاکنون ٦٢٤ اثر در موضوع‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره هفته قرآن و عترت رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا زمان برگزاری این هفته تعداد آثار دریافتی به 1000 اثر برسد.
در این هفته، برگزاری جشنواره شعر و ادبیات، جشنواره هنرهای نمایشی، جشنواره فیلم، جشنواره هنرهای تجسمی، جشنواره صنایع دستی و جشنواره مقالات و پایان‌نامه‌هایی با موضوع قرآن و عترت در نظر گرفته شده است.
از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته، می‌توان به برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن، اذان، آواها و نواهای قرآنی به سبک اساتید برتر جهان اسلام اشاره کرد.
یادآور می‌شود تا پیش از این و براساس گفته‌های مسئولان، هفته‌های قرآن و عترت وزارت ارشاد قرار بود تا قبل از پایان سال 94 در استان‌های مختلف به پایان برسد.
captcha