عیادت وزیر بهداشت از «معصومه آباد»
کد خبر: 3487934
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

عیادت وزیر بهداشت از «معصومه آباد»

گروه سلامت: وزیر بهداشت در عیادت از عضو شورای اسلامی شهر تهران و آزاده دوران دفاع مقدس، جامعه پزشکی را واسطی بین خدا و مردم خواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، وزیر بهداشت شب گذشته از معصومه ‌آباد؛ آزاده دوران دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی شهر تهران عیادت کرد.
سیدحسن هاشمی با بیان اینکه در جریان بیماری ایشان بودم و از طریق دوستان روند درمانی ایشان را پی‌گیری می‌کردم اظهار کرد: امروز هم مطلع شدم که مقام معظم رهبری ابراز همدردی نموده و دستور فرموده‌اند و امشب افتخاری نصیب ما شد که خدمت ایشان برسیم.
هاشمی ضمن ابراز خرسندی از بهبودی این عضو شورای شهر عنوان کرد: بیماری که ایشان به آن مبتلا شدند، مرگ و میر فوق‌العاده بالایی دارد و همانطور که می‌دانید این بیماری یک بیماری التهابی بوده که در زیر پوست ایجاد می‌شود و گاهی اوقات در کمتر از 24 ساعت باعث از بین رفتن فرد می‌شود.
وزیر بهداشت بیان کرد: به نظر می‌رسد در ایامی که ایشان به بیماری مبتلا شدند دعای خیر مردم  باعث شد که پزشک بسیار خوب، حاذق، برجسته و علاقه‌مندی درمان وی را پی‌گیری کنند و در حال حاضر ایشان سلامتی را به دست آوردند.
هاشمی توصیه کرد: اقداماتی که باید در دوره نقاهت انجام شود باید صورت گیرد و ایشان نیز در این دوره همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و خیلی زود گرفتار مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی که دارند نشوند تا دوره نقاهت را به سلامتی طی کنند.
وزیر بهداشت یادآور شد: البته جامعه پزشکی هم در درمان خانم آباد تلاش زیادی کردند و ما معتقدیم جامعه پزشکی واسطی بین شفایی که خداوند عطا می‌کند با مردم هستند و نمونه آن آقای زمانیان هستند که از ایشان و تیم درمانی که برای درمان خانم دکتر آباد تلاش کردند تشکر می‌کنم.
بر اساس این گزارش معصومه آباد متولد سال 1341 در آبادان است. زمانی که وی در سال 1359 برای کمک به مردم مناطق جنگ زده، عازم شهر آبادان بود در 12 کیلومتری جاده ماهشهر-آبادان به اسارت نیروهای عراقی درآمد و 4 سال از عمر خود را در «زندان الرشید بغداد» و اردوگاه‌های «موصل» و «الانبار» گذراند.
نویسنده «کتاب من زنده ام» که حاوی خاطرات چهار سال اسارت در زندانهای رژیم بعث عراق است؛ اسفند سال گذشته به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود. «معصومه آباد» هم اکنون عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است.
captcha