خدمات حلال به مسافران فرودگاه بین‌المللی ژاپن
کد خبر: 3490647
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

خدمات حلال به مسافران فرودگاه بین‌المللی ژاپن

گروه بین‌الملل: فرودگاه بین‌المللی «کانزای» ژاپن که مورد استفاده بیش از 10 میلیون مسافر است، خدمات حلال به مسافران مسلمان ارائه می‌دهد.

خدمات حلال به مسافران در فرودگاه ژاپن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌ به نقل از پایگاه خبری «The Hans India»، فرودگاه بین‌المللی کانزای ژاپن که مورد استفاده بیش از 10 میلیون مسافر بوده و به بهترین امکانات برای گردشگران بین‌المللی مجهز است، اکنون دارای نمازخانه‌های مجزا برای مسافران مسلمان و سرویس ارائه غذای حلال است.

یامایا، از مسئولان این فرودگاه می‌گوید: بسیار خوشحالیم که میزبان تعداد زیادی از گردشگران از کشورهایی مانند مالزی، تایلند، اندونزی و سنگاپور هستیم. ژاپن کشوری بزرگ با تاریخی طولانی است و منطقه کانزای، فرهنگی غنی دارد.

آتسوشی اومیچی، از تولیدکنندگان محصولات حلال در ژاپن می‌گوید: تعداد گردشگران مسلمان در سال‌های اخیر افزایش یافته است. گرچه غذای حلال در هتل‌ها در دسترس است؛ اما محصولات حلال آرایشی و بهداشتی در دسترس نبود به همین دلیل ما شروع به تولید این محصولات کرده‌ایم.

وی افزود: در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی حلال، مواد اولیه مورد توجه است. طبیعت زیبا و منابع آبی باکیفیت جزیره کومه، فرصت خوبی را برای ارتقای کیفی این محصولات فراهم آورده است.

اومیچی گفت: البته کنترل کیفیت مواد اولیه حلال کار آسانی نبود و فرآیند تولید بیش از 6 ماه به طول انجامید.

بنابر این گزارش، برندهای معروف ژاپن نیز به ارائه محصولات حلال غذایی حلال به گردشگران مسلمان می‌پردازند.

دایناری گوکا، از فعالان عرصه تولید مواد غذایی حلال می‌گوید: مردم همیشه می‌گویند غذای حلال غذای ویژه‌ای است.

علاوه بر ژاپن بسیاری از کشورها در حال فراهم آوردن خدمات لازم برای مسلمانان هستند تا بتوانند از ظرفیت‌های بازار پرسود حلال استفاده کنند.

captcha