راه تفسیر جناحی اقتصاد مقاومتی مسدود است/ قضاوت زودهنگام ممنوع
کد خبر: 3491388
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
محمدرضا تویسرکانی:

راه تفسیر جناحی اقتصاد مقاومتی مسدود است/ قضاوت زودهنگام ممنوع

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به برداشت‌های حزبی از عملکرد دستگاه‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: چارچوب‌های اقتصاد مقاومتی بسته شده و کارشناسان در رابطه با آن اظهار نظر کرده‌اند، بنابراین نمی‌توان برداشت‌های حزبی و سیاسی از آن داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با سیاست‌زدگی در حوزه اقتصاد مقاومتی و نگاه سیاسی به عمکردها در این حوزه گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام نهاده شده و نباید در رابطه با اقداماتی که در این حوزه صورت می‌گیرد زود قضاوت کرد.

وی افزود: بر اساس ضوابط، مقررات و شواهد دولت اقدامات خوبی داشته و قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان‌ها به ریاست استانداری‌ها تشکیل شده و ضوابط و مقررات اقتصاد مقاومتی هم ابلاع شده است، بنابراین پیش‌داوری و قضاوت زودهنگام در این رابطه کار منصفانه‌ای نیست.

تویسرکانی افزود: باید صبر کنیم تا بر اساس آمارها و اطلاعات و واقعیت‌های ملموس زندگی مردم طی شش ماهه دوم سال نظارت منصفانه‌تری را در این زمینه انجام دهیم که آیا مسئولان با مقوله اقتصاد مقاومتی شعاری برخورد کرده یا باور و ایمان قلبی به این تئوری نجات‌بخش داشته است.

وی با اشاره به برداشت‌های حزبی و جناحی از عملکرد دستگاه‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی با توجه به کارهای کارشناسی مفصلی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مراکز اقتصادی و مطالعاتی دیگر انجام گرفته، از این موضوع باید مستثنی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: چارچوب اقتصاد مقاومتی بسته شده و کارشناسان در رابطه با آن اظهار نظر کرده‌اند، بنابراین نمی‌توان برداشت‌های حزبی و سیاسی از آن داشت؛ چرا که تمام ابعاد آن روشن و مشخص است.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله «اقدام و عمل» را در اقتصاد مقاومتی مطرح کردند، برای این است که مراحل اقتصاد مقاومتی تبیین و تدوین و گام‌های مختلف آن طراحی شده است و نوبت مسئولان است که در این چارچوب اقدام کنند.

مطالب مرتبط
captcha