راه‌اندازی شعبه 3 مؤسسه منهج‌الحیات نیازمند حمایت خیرین
کد خبر: 3506113
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

راه‌اندازی شعبه 3 مؤسسه منهج‌الحیات نیازمند حمایت خیرین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه منهج‌الحیات بندر کنگ که دوره‌هایش با استقبال عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود، به منظور راه‌اندازی شعبه سومش نیازمند حمایت خیرین است.

منصور حسونی، مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: دوره‌های قرآنی متنوع طی ایام سال با استقبال قرآن‌دوستان در این مؤسسه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برپایی دوره‌هایی چون روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم، تجوید و تفسیر و حفظ قرآن، ادامه داد: این دوره‌ها در تمامی رده‌های سنی تشکیل می‌شود و با توجه به استقبالی که هر ساله با ثبت‌ نام‌کنندگان داریم به ناچار مجبور می‌شویم تا تعدادی را در لیست رزرو قرار دهیم تا در صورت به حدنصاب رسیدن آن کلاس تشکیل شود و یا در ترم‌های بعدی در اولویت ثبت نام باشند.
حسونی با تأکید بر اینکه بندر کنگ از جمله شهرهایی‌ است در آن اهل تسنن و تشیع در کنار هم در آرامش زندگی می‌کنند، اظهار کرد: حتی در این کلاس‌ها نیز حضور افراد سنی و شیعه را کنار هم داریم که علاقه‌مند به فراگیری کلام الله مجید هستند.
مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ بیان کرد: این مؤسسه دارای دو شعبه است که در نظر داریم به‌دلیل این استقبال اکثریت شعبه سوم این مؤسسه را راه‌اندازی کنیم که امیدوارم با حمایت خیرین و کمک‌های آنها این امر به زودی محقق شود.
یادآور می‌شود، شعبه اصلی مؤسسه در بندرکنگ، میدان 22 بهمن، پشت پارک ملت قرار دارد و شعبه دوم نیز در ساختمان دارالقرآن در خیابان شهید سعدانی واقع شده است.
captcha