برپایی کرسی «تلاوت اذان‌گاهی» ویژه زائران کربلا
کد خبر: 3546099
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
از سوی مؤسسه امام رضا(ع) اهواز انجام می‌شود؛

برپایی کرسی «تلاوت اذان‌گاهی» ویژه زائران کربلا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) از امروز اقدام به برپایی کرسی تلاوت اذان‌گاهی ویژه زائران کربلای حسینی کرده است.

صادق شوهانی، مدیر مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: در راستای فرارسیدن اربعین حسینی، مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) برنامه‌های متنوع فرهنگی ـ قرآنی را برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز چذابه در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: این مؤسسه در راستای  ترویج فرهنگ قرآن، کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی را برای زائران، قبل از نماز با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با حضور قاریان  ممتاز از امروز، 25 آبان‌ماه در مرز چذابه برپا می‌کند.
شوهانی با اشاره به اینکه این کرسی تلاوت امروز میزبان سه قاری ممتاز است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قاریان ممتاز استان چون عبدالله میاحی، عارف مجدم و حسن حمادی در موکب‌های شیبان، سازمان اوقاف و امور خیریه و شهرداری حضور خواهند داشت و زائران می‌توانند از تلاوت‌های این قاریان بهره‌مند شوند.
وی به برنامه‌های دیگر در این موکب‌ها اشاره کرد و گفت: ارسال قطعه‌های مداحی از مداحان اهل بیت(ع)، آیات قرآن‌ کریم، زیارت عاشورا و غیره با استفاده از بلوتوث و نرم‌افزارهای ارتباطی تلفن‌های همراه به زائران از دیگر برنامه‌هایی است که مؤسسه امام رضا(ع) با همکاری جمعی از قرآن‌آموزان و قاریان انجام می‌دهد.
شوهانی در پایان با بیان اینکه این برنامه‌ها به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: از قاریانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند، جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09165297505 تماس حاصل کنند.
captcha