فعالان قرآنی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3574900
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

فعالان قرآنی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) تجلیل می‌شوند

گروه حوزه‌های علمیه: مراسم تجلیل از 110 نفر از فعالان قرآنی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) وابسته به جامعة المصطفی(ص) برگزار می‌شود.

مجید شریفیا، رئیس اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) جامعة المصطفی(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: مراسم تجلیل از 110 نفر از خادمان قرآن، قاریان، حافظان و مدیران و نمایندگان قرآنی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) فردا 28 بهمن برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این مراسم که از ساعت 10 تا 12 در این مجتمع برگزار می‌شود حجج اسلام و المسلمین زارعان، رئیس مجتمع و حسن عرفان، محقق و استاد اخلاق به ایراد سخن می‌پردازند.
شریفیا تصریح کرد: در مجتمع 9 مدرسه وجود دارد که از میان این 9 مدرسه، سه مدرسه برتر براساس ویژگی‌ها و معیارهای اعلام شده معرفی و تجلیل می‌شوند.
وی با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در جشنواره قرآن و حدیث نسبت به کل طلاب شرکت‌کننده، تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به کل ثبت‌نام کنندگان و تعداد افرادی که حد نصاب جشنواره قرآن و حدیث را به دست آورده‌اند فاکتورهای اعلام شده برای انتخاب مدرسه و افراد برتر بوده است.
فعالان قرآنی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) تجلیل می‌شوند
شریفیا با بیان اینکه از خادمان قرآنی مجتمع نیز تجلیل می‌شود اظهار کرد: در این مراسم از استاد محمدرضا شهیدی‌پور نیز تجلیل خواهد شد.
وی ادامه داد: در سال جاری هزار و 553 نفر رشته شرکت‌کننده از این مجتمع در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی داشتیم که در سه بخش جشنواره حضور داشتند و در مجموع، 21 نفر در بخش شفاهی و 122 نفر در بخش معارفی جزء نفرات راه یافته به مرحله نهایی بوده‌اند.
رئیس اداره قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) عنوان کرد: در بخش شفاهی در فینال، از میان 9 نفر برتر شش نفر از این مجتمع بوده‌اند، در بخش معارفی، 17 نفر و در بخش آثار نیز هفت نفر برتر در مرحله فینال رتبه‌های برتر به دست آوردند.
captcha