دوره تخصصی «پرورش استعدادهای قرآنی» در بجنورد برگزار می‌شود
کد خبر: 3620787
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

دوره تخصصی «پرورش استعدادهای قرآنی» در بجنورد برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تخصصی پرورش استعدادهای قرآنی در شهرستان بجنورد، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه برای شناخت مفاهیم علوم قرآنی باید با معرفت در مسیر دریای بیکران قرآن قدم برداریم، گفت: انتخاب راه و رسم روشن زندگانی سالم و بدون آسیب در قرآن‌ کریم است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی با بیان اینکه دوره پرورش استعدادهای قرآنی این استان در سال 95 با شرکت 40 نفر از نخبه‌های قرآنی سراسر استان در قالب 1 کلاس آموزشی از مهرماه 95 در مؤسسه قرآنی ـ مردمی دارالقرآن عترت کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: این دوره با هدف پرورش و ارتقاء سطح کیفی قرائت نخبه‌های قرآنی استان و با استفاده از بهترین اساتید استانی برگزار و به لحاظ کیفیت برگزاری از دوره‌های مهم و مؤثری است که برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود.

شکرانی ضمن تقدیر و تشکر از رمضان‌زاده، مدیر دارالقرآن عترت و دست‌اندرکاران اجرایی این طرح افزود: این دوره ویژه نوجوانان پسر 10 تا 17 سال است و زمان برگزاری دوره نیز تا شهریور 96 ادامه خواهد داشت. مخاطبان طرح تخصصی پرورش استعدادهای قرآنی در طی این دوره موارد تجوید مقدماتی، صوت و لحن پایه، آموزش ترجمه و مفاهیم، روش حفظ قرآن‌ کریم و سبک زندگی قرآنی را زیر نظر اساتید حجت‌الاسلام محمدی و آقایان محمد کمالی و علی اوسط رستمی خواهند گذراند.
captcha