تشکیل اتحادیه مدغم در کردستان/ اعلام اسامی هیئت مدیره و بازرسی
کد خبر: 3624043
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

تشکیل اتحادیه مدغم در کردستان/ اعلام اسامی هیئت مدیره و بازرسی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه اتحادیه مدغم، پنجم مردادماه با حضور مؤسسات دارای مجوز در کردستان تشکیل شد.

ژاله حیدری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه انتخابات اتحادیه مدغم، پنج‌شنبه، پنجم مردادماه در این استان تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه جلسه فوق با حضور حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور و حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت رسمیت یافت، اظهار کرد: این جلسه با حضور مجموع 25 مؤسسه که از این تعداد 23 مؤسسه دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و دو مؤسسه دارای مجوز از ارشاد بودند، برپا شد.
حیدری عنوان کرد: در ابتدای این جلسه هیئت رئیسه این جلسه با حضور مدیران مؤسسات قرآنی دارای مجوز از ارشاد و تبلیغات اسلامی تشکیل شد و در ادامه نیز اساسنامه تأیید شد و سپس انتخابات در سالن کوثر اداره تبلیغات اسلامی استان انجام گرفت.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کردستان با اشاره به نظارت کمیته چهار نفره بر روند اجرای این مراسم، بیان کرد:  در مجموع  21 نفر در رأی‌گیری شرکت کردند تا از میان 14 کاندیدای هیئت مدیره، چهار نفر برای هیئت بازرسی و 9 نفر به عنوان هیئت مدیره انتخاب شد.
وی عنوان کرد: زاهد مرادی، معصومه دوستی‌، اسماعیل تمهیدی، میثم عباسپور و محمدامین اسدی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و سیدعباس حسینی و سید‌بهاء‌الدین حسینی و علی عرفانی حسن‌لو به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
حیدری اضافه کرد: همچنین امجد غفوری و مصطفی احمدپور و منصور سلیمی‌فر به‌عنوان اعضای اصلی بازرسی و حلیمه عزیزی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شد.
وی بیان کرد: امیدواریم تشکیل اتحادیه مدغم مایه خیر و عاملی برای ایجاد اتحاد بیشتر بین قرآنیان استان باشد چرا که این اتحادیه متعلق به همه مؤسسات هستند و امیدواریم در کنار فعالیت قرآنی به آن وحدت برسیم و شاهد پیشرفت روز افزون در حوزه قرآن باشیم.
حیدری اضافه کرد: در سطح استان 31 مؤسسه دارای مجوز رسمی ثبت شده هستند که از این تعداد سه مؤسسه برای ارشاد هستند و حدود 25 مؤسسه در حال طی کردن روند ثبت مجوز هستند که در آینده این مؤسسات اضافه خواهند شد.
مطالب مرتبط
captcha