احرام اولین گروه کاروان جانبازان کشورمان در مسجد شجره
کد خبر: 3629640
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

احرام اولین گروه کاروان جانبازان کشورمان در مسجد شجره

گروه جامعه: اولین گروه از جانباز سرافراز کشورمان شب گذشته با ورود به مسجد شجره محرم شدند تا اعمال حج خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، اولین گروه زائرین جانباز سرافراز میهن اسلامی شنبه شب در مسجد شجره لباس احرام به تن کردند و پس از اقامه نماز لبیک گویان خدای خود را صدا زدند.

حال و هوای شجره متفاوت از شب‌های دیگر بود، صدای گریه و نم اشک جانبازان، نوای یا حسین(ع) و لبیک در هم آمیخته است تا بار دیگر ما را بیاد آرد که هر چه داریم از سرافرازی و ایثار شهدا و جانبازان عزیزمان است.

مدیر کاروان جانبازان خدمت به جانبازان عزیز را افتخاری بزرگ دانست و خدا را برای این موهبت شکرگزاری کرد.

محمد سعیدی از حضور ۱٩ جانباز ویلچری و قطع عضو،٢ جانباز اعصاب و روان،٢ جانباز نابینا، ۱ جانباز قطع نخاع و یک جانباز ضایعه نخاعی در این کاروان خبر داد که در این سفر پزشک کاروان این عزیزان را همراهی می‌کند تا در صورت نیاز خدمات پزشکی لازم به این آنها ارائه شود.

مدیر کاروان جانبازان با بیان فضای معنوی ویژه در این کاروان در خصوص برنامه‌های ویژه این کاروان در سفر حج گفت: ۱۰ نفر از جانبازان عزیز این کاروان از برادران اهل تسنن هستند و با عنایت خداوند تاکنون هیچ مشکلی را در سفر شاهد نبوده‌ایم و با نگاه ویژه سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به کاروان جانبازان روند خدمت رسانی مناسب بوده است.

لازم بذکر است: ۴٩ جانباز اعزامی کاروان ۱٧٩٩٩ ویژه جانبازان از سراسر کشور هستند که باتفاق همراه و با حضور نمایندگان بنیاد شهید در قالب کاروان برنامه ریزی شده سازمان حج و زیارت ۱۶ مرداد ماه به مدینه منوره وارد شد‌ه‌اند و 21 مردادماه با بدرقه مسئولین ستاد، نمایندگان بعثه و هیئت پزشکی مدینه را به قصد مکه ترک کردند.

captcha