جلوه‌گری خوشنویسی قرآنی در نمایشگاه گروه چلیپا
کد خبر: 3667302
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

جلوه‌گری خوشنویسی قرآنی در نمایشگاه گروه چلیپا

گروه هنر: نمایشگاه «گروه چلیپا» این روزها در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برپاست، نمایشگاهی که در آن جلوه‌گری هنر قرآنی را شاهد هستیم.

کیخسرو خروش، هنرمند خوشنویس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ایران (ایکنا) با اعلام این خبر که نمایشگاه گروه چلیپا از روز گذشته (چهارم آذرماه) افتتاح شده، اظهار کرد: اولین نمایشگاه خوشنویسی گروه چلیپا از روز گذشته چهارم آذرماه در گالری ابولفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد. در آیین افتتاحیه این نمایشگاه علاوه بر اساتیدی که در این نمایشگاه آثارشان حضور دارد، خوشنویسانی دیگر نیز به عنوان میهمان برنامه در این مراسم حاضر بودند.

وی افزود: اساتیدی چون؛ سید حسین میرخانی، سید حسن میرخانی، مجید حسین زاده، یوسف عطوفت شمسی، علی‌رضا مددی، عظیم پرندی، رضا صفری، داریوش دلداده، فرشید نراقی، ناصر قاسمی، میثم فرجی و بهزادی جعفری خوشنویسانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش در آمده است.

خروش در انتهای خبر خود آورده است: این نمایشگاه تا 14 آذرماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 18 از این نمایشگاه دیدن کنند. در این نمایشگاه هم آثار قرآنی به نمایش در آمده هم کارهایی که در قالب شعر به ادعیه منظوم پرداخته‌اند.
captcha