ثبت نام نخستین دوره کشوری تربیت مربی نهج‌البلاغه ادامه دارد
کد خبر: 3726626
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
از سوی مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان؛

ثبت نام نخستین دوره کشوری تربیت مربی نهج‌البلاغه ادامه دارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت نام نخستین دوره تربیت مربی کشوری نهج‌البلاغه، ویژه بانوان و آقایان از ابتدای تیر آغاز شده و تا هفدهم این ماه توسط مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان گفت: آشنایی با روش‌های کلاس‌داری و پژوهش در زمینه نهج‌البلاغه از اهداف جزئی دوره تربیت مربی نهج البلاغه و همچنین ارائه روش‌های یکسان و منسجم در زمینه آموزش مضامین و مفاهیم این کتاب، شناسایی، جذب، پرورش و به کارگیری فعالان و نخبگان در این زمینه از اهداف کلی این دوره محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری همراه است، ادامه داد: داشتن مدرک کارشناسی و یا مدرک دیپلم به شرط حافظ بودن کتاب قرآن و نهج‌البلاغه از شرایط حداقلی فراگیران برای ثبت نام تعیین شده است.

نام‌نویسی نخستین دوره کشوری تربیت مربی نهج‌البلاغه ادامه دارد
مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) با اشاره به وجود محدودیت ثبت‌ نام در این دوره افزود: دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه طی سه ترم سه روزه در روزهای جمعه برگزار می‌شود و در پایان به فراگیران، گواهی‌نامه پایان دوره معتبر از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، واجدان شرایط می‌توانند با مراجعه به حوزه آموزش و پژوهش مؤسسه امیرالمومنین(ع)به نشانی، سه‌راه مدرس، ابتدای بلوار مفتح، کوچه شهید قسمت‌کننده، وحدت 9 و یا تماس با شماره تلفن 55583591 برای ثبت نام اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha