تصمیم‌گیری شورایی در نامگذاری تالار‌های نمایشگاه
کد خبر: 3806873
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

تصمیم‌گیری شورایی در نامگذاری تالار‌های نمایشگاه

گروه ادب ــ مدیر کمیته علمی و فرهنگی نمایشگاه کتاب درباره تغییر اسامی تالار‌های نمایشگاه گفت: این تصمیم فردی نبوده و شورایی تصمیم‌گیری شده است.

تصمیم‌گیری شورایی در نامگذاری تالار‌های نمایشگاهبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ داریوش نویدگویی، مدیرکمیته علمی و فرهنگی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز در نشست خبری درباره برنامه‌های این کمیته گفت: کمیته علمی ویترین نمایشگاه کتاب است و تا امروز بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب جدید در ۷ تالار برگزار کرده است.

وی در ادامه به سالن کارنامه نشر اشاره کرد و افزود: در این سالن تازه‌های نشر به صورت موضوعی چیده شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار منتشر شده در طی یک سال را ببینند، همچنین آثار برگزیده جشنواره‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

نویدگویی در ادامه درباره تغییر اسامی برخی از تالار‌های نمایشگاه گفت: من شخصاً علاقه بسیاری به نویسندگانی همچون ایرج افشار، سیمین دانشور، توران میرهادی و ... دارم و در چنین نمایشگاه‌هایی باید از آن‌ها یاد کرد، اما اینکه برخی درباره تغییر عناوین تالار‌ها مطالبی را بیان کرده‌اند، باید بگویم، در رابطه با نامگذاری فقط یک فرد تصمیم‌گیرنده نیست و به صورت شورایی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در ادامه درباره گلایه برخی ناشران از برگزاری جشن امضای کتاب در غرفه‌ها نیز گفت: این موضوع از یک سو هیجان‌انگیز است، اما از سوی دیگر باعث شلوغی و ممانعت از فعالیت غرفه‌های ناشران دیگر می‌شود و به همین دلیل تعدادی از ناشران نسبت به این موضوع اعتراض داشتند که در این زمینه باید براساس قوانین نمایشگاه عمل کرد.

انتهای پیام

captcha