کارگاه «فن خطابه و سخنرانی» در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)
کد خبر: 3807312
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

کارگاه «فن خطابه و سخنرانی» در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ کارگاه «فن خطابه و سخنرانی» از 29 خردادماه سال جاری در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ «بیان» و «خطابه»، یکی از شیوه‌های تبلیغ و رساندن پیام و تربیت دیگران و کار فرهنگی و آموزشی است. کسی که نتواند آموخته‌ها، اندوخته‌ها و اندیشه‌های خود را به‌صورت مطلوب، به دیگران منتقل کند، آن دانسته و اندوخته، بی‌ثمر می‌ماند.
زمانی کلام سخنور بر دیگران تأثیر می‌گذارد که از ویژگی‌های فنی و مهارت‌های لازم که در «فن خطابه» مطرح است، برخوردار باشد؛ به همین منظور کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برای علاقه‌مندانی که به دنبال آن هستند که بتواند سخن خویش را به‌طور مؤثّر و نافذ، در دل و جان مخاطبان بیشتری بنشانند، کارگاه «فن خطابه و سخنرانی» برگزار می‌کند.
کنترل خود و مدیریت مخاطب، روش انتقال احساس و اندیشه، شروع و مقصد در سخن، موضوعات جذاب، انواع سخنرانی و مخاطب‌شناسی از مهم‌ترین سرفصل‌هایی این کارگاه آموزشی است.
کارگاه «فن خطابه و سخنرانی» از 29 خردادماه سال جاری، روزهای چهارشنبه، از ساعت 17 تا 19 به مدت پنج هفته در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این کارگاه می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09152235364 پیامک کنند.
مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در چهارراه لشگر، امام خمینی 50، روبه‌روی پست مرکزی، پلاک 35 واقع است.
فاطمه عطار‌زاده
انتهای پیام
captcha