مجمع عمومی اتحادیه قرآنی خراسان شمالی تشکیل شد
کد خبر: 3808677
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی خراسان شمالی تشکیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان شمالی به منظور تصویب تراز مالی سال 97 تشکیل شد.

به گزارش ایکنا؛ مجمع عمومی سالانه اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان شمالی، جهت تصویب تراز مالی 1397 با حضور اکثریت اعضا در مؤسسه دارالقرآن عترت این استان برگزار شد.
لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه با اشاره به موضوعات این جلسه، اظهار کرد: این مجمع پیرو دعوتنامه 24 فروردین‌ماه امسال به اعضا و با موضوع بررسی و تأیید بودجه پیشنهادی و آیین‌نامه داخلی اتحادیه در سال 1398 تشکیل شد.
همچنین طی این جلسه با درخواست عضویت مؤسسه رهپویان مرآت‌الهدی شهرستان اسفراین در اتحادیه استان موافقت شد.
در خبر دیگری از این استان آمده است؛ کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی خراسان‌ شمالی با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های مدیران و راههای رسیدن به خودکفایی خانه‌های قرآن و مؤسسات با حضور جمعی از مجمع خیرین اصفهان، پنجشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از 121 نفر در مؤسسه دارالقرآن عترت برگزار شد.
این برنامه به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان و با حمایت مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی و همکاری مدیران فنی و حرفه‌ای و صدا و سیما و اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.
در خبر دیگری از اتحادیه قرآنی خراسان شمالی آمده است؛ همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، مراسم تجلیل از زحمات مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن روستایی و شهری استان خراسان شمالی با حضور 60 نفر از فعالان حوزه ترویج و نشر آموزه‌های قرآنی برپا شد.
انتهای پیام

captcha