باران موشک گروه‌های مقاومت بر شهرک‌های صهیونیست‌نشین
کد خبر: 3809071
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

باران موشک گروه‌های مقاومت بر شهرک‌های صهیونیست‌نشین

گروه بین‌الملل ــ نیروهای مقاومت غزه امروز (یکشنبه) حملات موشکی جدیدی را به شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام دادند.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری روسیاالیوم؛ شهرهای عسقلان، بئر السبع و سدیروت در سرزمین‌های اشغالی هدف حمله موشک‌های مقاومت قرار گرفته‌اند و صدای آژیرهای هشدار در این مناطق شنیده شده است.

جنبش حماس نیز اعلام کرد که یک منطقه نظامی متعلق به ارتش اسرائیل را به طور کامل تخریب کرده است و گفته می‌شود که سه سرباز اسرائیلی در این پایگاه کشته شده‌اند.

منابع خبری همچنین از شلیک بیش از 600 موشک به سرزمین‌های اشغالی خبر داده‌اند، اما آمار دقیق تلفات ارتش اسرائیل تاکنون اعلام نشده است.

ادامه حملات اسرائیل به غزه
منابع خبری از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند. توپخانه رژیم صهیونیستی مناطقی از شرق خان‌یونس در جنوب غزه را هدف قرار دادند.
بنيامين نتانياهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که به ارتش دستور ادامه حملات به غزه را داده است. او همچنین حماس را مسئول حملات و اقداماتش دانسته است.
وی با صدور بیانیه‌ای در مناطق صهیونیست‌نشین اطراف غزه، وضعیت اضطراری اعلام کرد.
ادامه مقاومت گروه‌های فلسطینی
در مقابل نیز گروه‌های مقاومت اعلام کردند که در صورت متوقف نشدن حملات اسرائیل، دامنه حملات خود را گسترش خواهند داد.
بنا به اعلام منابع خبری، گروه‌های مقاومت تاکنون بیش از 600 راکت را به شهرک‌های اسرائیل شلیک کرده‌اند که در پی آن 3 اسرائیلی کشته شدند.
اتحادیه اروپا نیز امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای از گروه‌های مقاومت خواست تا شلیک موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی را متوقف کنند. همچنین تأکید کرد که از مقامات مصری و سازمان ملل برای کاهش تنش‌ها در نوار غزه حمایت می‌کند.
در این بیانیه آمده: این حملات اسرائیلی‌ها را با مشکلات جدی مواجه می‌کند و به جز خشونت، فایده دیگری ندارد و تشدید درگیری‌ها موجب افزایش رنج‌های غیرنظامیان و افزایش شمار کشته‌شدگان در غزه می‌شود.
انتهای پیام

captcha