زندگی زمانی زیبا است که مشکلات با هم‌اندیشی زوجین حل شود
کد خبر: 3832052
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
استاد حوزه و دانشگاه:

زندگی زمانی زیبا است که مشکلات با هم‌اندیشی زوجین حل شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ حمید صادقیان در کارگاه «یک روز برای همسرم» گفت: زندگی زمانی زیبا و قشنگ است که در زمان بروز اختلافات و مشکلات، همسران بتوانند با کمک و هم‌اندیشی، راه‌حل درستی برای آن انتخاب کنند که این امر می‌تواند موجب رشد و کمال زوجین در مسیر زندگی ‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حمید صادقیان، استاد حوزه و دانشگاه، 10 مردادماه در کارگاه «یک روز برای همسرم» که در کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) برگزار شد، با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های زنان در تشکیل یک زندگی مشترک ایده‌آل، گفت: یک زن خوب باید به همسرش توجه داشته باشد و اقتدار مرد خود را حفظ کند.
وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های زنان این است که بتوانند احساس مردانگی را در وجود همسرشان زنده‌‌تر کنند و تعریف و تمجید بلد باشند و محبت کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در برابر مشکلات زندگی، زن و مرد، هر دو باید کنار هم باشند نه در مقابل هم، اظهار کرد: زندگی زمانی زیبا و قشنگ است که در زمان بروز اختلافات و مشکلات، همسران بتوانند با کمک و هم‌اندیشی، راه‌حل درستی برای آن انتخاب کنند که این امر می‌تواند موجب رشد و کمال زوجین در مسیر زندگی ‌شود.
صادقیان گفت: توجه داشته باشیم که در زندگی مشترک مقابل همسرمان نایستیم بلکه شانه به شانه همراه او باشیم تا زندگی خوبی را برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم. مشکلات زندگی نعمت بزرگی برای رسیدن به خدا است به شرطی که برای حل آن راه درستی را انتخاب کنیم.
فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha