اثر جدیدی از محمود حکیمی منتشر شد
کد خبر: 3845493
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

اثر جدیدی از محمود حکیمی منتشر شد

گروه ادب ــ کتاب «پیام محبت» با موضوع مسلمان شدن افراد مختلف به قلم محمود حکیمی در انتشارات مدرسه منتشر شد.

اثری جدید از محمود حکیمی منتشر شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ داستان «پیام محبت» در مورد مروان وزمرتضی است. مروان پاکستانی و از پیروان مذهب حنفی و مرتضی ایرانی و شیعی مذهب است. این دو در آلمان رشته معماری می‌خوانند و بدون حساسیت به باور‌های مذهبی یکدیگر باهم دوست هستند. اگرچه مروان گاهی تحت تاثیر تبلیغات سوء وهابیون در مورد شیعیان، در باره دوستش دچار تردید‌هایی می‌شود. این شرایط ادامه دارد تا آن که مروان وارد گروهی می‌شود و پی می‌برد که هر آنچه تکفیری‌ها درباره اسلام و تعالیم آن، و همچنین در باره شیعیان می‌گویند دروغ است.

بنابر این گزارش؛ محمود حکیمی، نویسنده در این کتاب که برای نوجوانان نگاشته بر این نکته تأکید دارد که آموزه‌های اسلام بر اساس مهرورزی و محبت است و بر این حدیث از امام صادق(ع) توجه داشته که «آیا دین غیر از محبت چیز دیگری است؟»

حکیمی علاوه بر آیات بسیار از قرآن کریم، روایات و احادیثی از چهارده معصوم در مورد ضرورت محبت و مهرورزی در جامعه تأکید کرده است. همچنین در این داستان علت‌های گرایش به دین اسلام و نمونه‌هایی از مسلمان شدن بسیاری از افراد ذکر شده است.

کتاب «پیام محبت» در ۱۰۴صفحه و به قیمت ۱۸۰ هزار ریال منتشر شده است.

انتهای پیام

captcha