اسکان بیش از 40 زائر در موکب امامزاده جمال‌الدین
کد خبر: 3853539
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
مدیرکل اوقاف قم خبر داد؛

اسکان بیش از 40 زائر در موکب امامزاده جمال‌الدین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به آمار اسکان در موکب امامزاده جمال الدین(ع) بیان کرد: ۱۱ هزار و ۳ نفر طی این مدت از خدمات اسکان شبانه در این موکب بهره مند شدند همچنین ۳۹ هزار و ۶۹۷ نفر نیز به صورت موقت اسکان یافتند.

اسکان بیش از 40 زائر در موکب امامزاده جمال‌الدینبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به فعالیت موکب آستان مقدس امامزاده جمال الدین(ع) به مناسبت اربعین حسینی در جوار این بقعه متبرکه اظهار کرد: این موکب از هجدهم مهر تا پایان ششمین روز آبان ماه در خدمت زائران حسینی از اقصی نقاط ایران و برخی از کشورهای خارجی بود.

وی افزود: اسکان شبانه و موقت، پذیرایی از زائران در وعده‌های غذایی مختلف و خدمات فرهنگی از جمله فعالیت‌های این موکب به شمار می‌روند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به آمار اسکان در موکب امامزاده جمال الدین(ع) بیان کرد: ۱۱ هزار و ۳ نفر طی این مدت از خدمات اسکان شبانه در این موکب بهره مند شدند همچنین ۳۹ هزار و ۶۹۷ نفر نیز به صورت موقت اسکان یافتند.

وی ادامه داد: ۵۲ هزار و ۹۸۱ وعده صبحانه، ناهار و شام در موکب امامزاده جمال الدین(ع) در بین زائران توزیع شد؛ همچنین ۳۰ هزار و ۶۶۶ میان وعده صبح، ۳۲ هزار و ۹۷ میان وعده ظهر و ۵۷ هزار و ۲۲۶ وعده چای و شربت در ایستگاه صلواتی موکب در اختیار زائران قرار گرفت.

اسکندری از انجام ۷۶۵ سرویس پایان کار ایستگاه تاکسی سرویس صلواتی در موکب شاه جمال خبر داد و تصریح کرد: برگزاری ۱۵ شب مجلس عزاداری، و ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۲ هزار و ۷۸۷ نفر طی این مدت صورت گرفت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: طی مدت فعالیت موکب امامزاده جمال الدین(ع) ۱۳۰ میلیون و هفتصد و چهل و پنج هزار ریال دارو برای توزیع در بین زائران خریداری شد.

انتهای پیام
captcha