مسابقه مولودی‌خوانی در مؤسسه قرآنی اهل‌الکساء البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3854353
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)؛

مسابقه مولودی‌خوانی در مؤسسه قرآنی اهل‌الکساء البرز برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص)، مسابقه مولودی‌خوانی از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل‌الکساء استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت اهل‌الکساء کرج همزمان با 17 ربیع‌الاول مقارن با میلاد پیامبراکرم(ص)، اقدام به برپایی مسابقه مولودی‌خوانی برای علاقه‌مندان کرده است.
این مسابقه مولودی‌خوانی که برای نخستین بار در استان البرز و ویژه بانوان 16 سال به بالا در نظر گرفته شده است، از ساعت 9 صبح روز 22 آبان‌ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.
شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از ثبت‌ نام، در روز آزمون به صورت حضوری با ارائه قطعه مدحی در وصف پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با دیگر متسابقین به رقابت بپردازند.

 مسابقه مولودی‌خوانی در راستای شناسایی افراد و توانمندی آنان و بهره‌برداری از ظرفیت‌های بانوان در اجرای برنامه‌های مؤسسه در نظر گرفته شده است. 
علاقه‌مندان به مولودی‌خوانی می‌توانند تا روز 20 آبان‌ماه با مراجعه به مکان مؤسسه به نشانی کرج، خیابان ساسانی (شهید صدوقی)، جنب بانک سپه، مؤسسه قرآن و عترت اهل‌الکساء مراجعه کنند و یا با شماره‌های 02634442136 و09125682535 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha