آغاز طرح تربیت معلم حفظ در شعب مهد قرآن
کد خبر: 3859906
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

آغاز طرح تربیت معلم حفظ در شعب مهد قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طرح تربیت معلم حفظ در شعب مؤسسه مهد قرآن در استان‌های مازندران و مرکزی در حال برگزاری است و طی هفته آینده در دفاتر مهد قرآن در کاشمر، تهران و دزفول آغاز خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، دوره آموزشی تربیت معلم حفظ قرآن کریم(سطح ۱) در شعب مهد قرآن شهرستان‌های بهشهر(مازندران) و خمین(مرکزی) با حضور ۴۶ حافظ قرآن آغاز شد.

به گفته محمود کریمی، معاونت آموزش مؤسسه مهد قرآن «این دوره آموزشی تخصصی با همکاری معاونت آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم کشور با هدف ارتقای سطح کیفی مربیان تشکیل شده است».
وی افزود: مدت زمان دوره آموزشی ۹۰ ساعت است که تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. همچنین روش تدریس کلاس‌های عمومی حفظ، کاربرد اصول روان‌شناسی در حفظ، روش‌های فصیح‌خوانی، احکام عمومی قرآنی از جمله دروس این دوره آموزشی است.

کریمی بیان کرد: دوره آموزشی تربیت مربی حفظ قرآن در دفاتر مهد قرآن کاشمر، تهران و دزفول طی هفته آینده برگزار خواهد شد. همچنین شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها حافظان قرآن پنج جزء به بالا هستند که براساس قبولی در آزمون‌های ورودی پذیرفته شده‌اند و اساتید با هماهنگی و تأیید سازمان دارالقرآن الکریم انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام
captcha