برخورد با متخلفان با جدیت پیگیری می‌شود
کد خبر: 3865945
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

برخورد با متخلفان با جدیت پیگیری می‌شود

گروه اجتماعی ــ دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: هدف ما ایجاد امنیت پایدار است و با متخلفان و کسانی که به حقوق و حدود مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

برخورد با متخلفان با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب کرج در مراسم تودیع و معارفه دادستان کرج که امروز یکشنبه یکم دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: با تمام توان برای انجام وظایف قانونی محوله از سوی رئیس قوه قضائیه تلاش می کنم.
وی با بیان اینکه برنامه‌‌ریزی‌های مفصلی در خصوص احیای حقوق عامه داریم، گفت: دادستان در این حوزه با اقتدار وارد می‌شود و تلاش می‌کند تا به عنوان مدعی‌العموم مؤثر واقع شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه امید داریم در جهت پیشگیری از وقوع جرم اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام دهیم، گفت: در این حوزه از رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌ها خواستار همکاری هستیم.
مددی با تاکید بر اینکه در جلوگیری از فساد و اجرای عدالت با کسی تعارف نداریم، گفت: با اخلالگران مبارزه می‌کنیم و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.
وی تصریح کرد: هدف ما ایجاد امنیت پایدار است و با کسانی که به حقوق و حدود مردم تجاوز می کنند برخورد قاطع می‌شود.
مددی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت بر فضای مجازی و رسانه‌ای، گفت: زمینه ارتکاب جرم در این فضاها بالا است .
این مسئول تاکید کرد: امید داریم بتوانیم با ایجاد مرکز رصد و نظارت، تخلفات حوزه مجازی در استان را کاهش دهیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه به اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور، گفت: سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های قانونی برای تحقق این مهم استفاده کنیم.
وی گفت: وظیفه داریم مواردی که در قانون انتخابات وجود دارد را برای پیشگیری از وقوع جرایم اطلاع‌رسانی کنیم.

انتهای پیام
captcha