ویژه برنامه شب خاطره انقلاب و به سوی سرنوشت برگزار می‌شود
کد خبر: 3877626
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

ویژه برنامه شب خاطره انقلاب و به سوی سرنوشت برگزار می‌شود

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان ویژه برنامه‌های این مرکز با محوریت دهه فجر را تشریح کرد و گفت: دو ویژه‌نامه به سوی سرنوشت و شب خاطره انقلاب برگزار می‌شود.

بتشریح ویژه‌‍برنامه‌های دهه فجر/به سوی سرنوشت و شب خاطره انقلاب برگزار می‌شوده گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ حجت‌الله ناظری با اشاره به چهار ویژه برنامه اصلی به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: نگاه ما این است که از طریق هنر و زبان ویژه نوجوانان و کودکان به بازخوانی حوادث دهه مبارک فجر و تکریم آن بپردازیم.

وی با اشاره به برگزاری شب خاطره انقلاب گفت: این برنامه دوشنبه ۲۱ بهمن در مدرسه حضرت مریم (س) برگزار می‌شود و دو راوی انقلاب یعنی خانم دباغ (دختر مرضیه حدیدچی دباغ) و مریم کاتبی درباره خاطرات انقلاب برای نوجوانان دبیرستانی صحبت خواهند کرد.

ناظری ادامه داد: «به سوی سرنوشت» ویژه‌برنامه دیگری برای رأی اولی‌هاست، این برنامه در قالب تریبون آزاد در دو دبیرستان شهدای هفتم تیر و جابربن حیان برگزار می‌شود. همچنین در حاشیه این برنامه، دانش‌آموزان به تماشای نمایش خیابانی قهرمان کیست، می‌نشینند.

وی گفت: در این نمایش، قهرمانان از کتاب بیرون می‌آیند و به ایفای نقش می‌پردازند و در نهایت دانش‌آموزان متوجه می‌شوند که قهرمان واقعی خودشان هستند، مانند قهرمان واقعی سال ۵۷ که جوانان و نوجوانان آن دوران بودند.

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان با اشاره به دومین سال برگزاری کارگاه نقاشی امام آمد اشاره کرد و گفت: این کارگاه نقاشی یک روزه با هدف آموزش تکنیک‌های خلاقانه و به پاس بزرگداشت دهه فجر در دبستان «وارثان نور» تهران برگزار شد.

ناظری همچنین به مشارکت در نخستین رویداد تولید انیمیشن با موضوع زندگی شهید قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: در این رویداد که با حضور هنرمندان ۱۵ استان کشور و شرکت ۹۴ انیمیشن‌ساز در قالب ۲۵ تیم برگزار شد، حوزه هنری کودک و نوجوان با اهدای دیپلم افتخار و جایزه نقدی در سه بخش جوان‌ترین شرکت‌کننده، بهترین دستاورد هنری و بهترین دستاورد فنی حضور داشت.

انتهای پیام
captcha