تحویل ۵ میلیون ماسک احتکار شده به مراجع پزشکی/ اسامی محتکران اعلام می‌شود
کد خبر: 3882878
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران:

تحویل ۵ میلیون ماسک احتکار شده به مراجع پزشکی/ اسامی محتکران اعلام می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران از کشف پنج میلیون ماسک احتکار شده و تحویل آنها به مراجع پزشکی خبر داد و گفت: به محض قطعی شدن آراء و حکم صادره متخلفان و محتکران ماسک، اسامی آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایکنا؛ محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران، امروز، 13 اسفندماه، در یک برنامه رادیویی در مورد نوسانات قیمت‌ها در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم در شرایط فعلی، اظهار کرد:‌ کالا‌های مورد نیاز مردم برای شب عید و حتی برای بعد از ایام عید نیز موجود است و مردم می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به موقع و با قیمت مناسب تهیه کنند.
 
وی  از کشف پنج میلیون ماسک احتکار شده و تحویل به مراجع پزشکی خبر داد و گفت: از زمان تشکیل پرونده تا تحویل ماسک‌ها ممکن است چند روز طول بکشد، اما حتما در اختیار وزارت بهداشت قرار داده خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران اضافه کرد: به محض قطعی شدن آراء و حکم صادره متخلفان و محتکران ماسک، اسامی آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به آثار روانی برخی اتفاقات جامعه بر بازار، افزود: در برخی مواقع شاهد نوساناتی در حوزه قیمت کالا‌ها هستیم، به‌ویژه در روز‌های اخیر که قیمت گوشت قرمز بدون دلیل افزایش پیدا کرد. البته برخی توجیهات مانند عدم خرید آلایش گوسفندی را مطرح کردند که از نظر بنده قابل قبول نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص خبر داد و گفت: صرف اینکه ما ورود کنیم و حتی سنگین‌ترین مجازات را هم برای آن‌ها در نظر بگیریم کافی نیست، بلکه راه چاره افزایش عرضه به دنبال افزایش تقاضاست.

وی بیان کرد: لیموترش که به وفور در بازار وجود داشت و توجه چندانی نیز به آن نمی‌شد، در حال حاضر در بازار نایاب شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین زنجبیل کالایی نیست که مردم بخواهند برای خرید آن هجوم ببرند، اما این موضوعات حاکی از سوء استفاده برخی افراد از این فضاست. این فضای روانی با افزایش عرضه کاملاً قابل کنترل است و قیمت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند.
 
انتهای پیام
captcha