افزایش ۴۵ درصدی تولیدات به‌نشر در سال جاری
کد خبر: 3882883
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
مدیرعامل انتشارات به‌نشر خبر داد:

افزایش ۴۵ درصدی تولیدات به‌نشر در سال جاری

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در سال جاری شاهد افزایش چاپ ۳۵ عنوان کتاب و افزایش تجدید چاپ ۷۲ عنوان کتاب هستیم که نشان از افزایش ۴۵ درصدی کل تولیدات تاکنون نسبت به برنامه ارائه شده دارد.

افزایش ۴۵ درصدی تولیدات به‌نشر در سال جاریحسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر در گفت‌وگو با ایکنا درباره فعالیت‌‌های این انتشارات در سال جاری گفت: انتشارات به‌نشر امسال با تمرکز بر تولید آثار در موضوعات فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی و فرهنگ زیارت، معارف و سنت و سیره معصومین(ع)، افزایش تولیدات قابل ملاحظه‌ای نسبت به متوسط تولیدات در سال‌های قبل داشته است. در بحث تجدید چاپ آثار نیز با توجه به ورود به‌نشر در سال‌های اخیر به دو حوزه انقلاب اسلامی و فرهنگ زیارت، رشد تولیدات تجدید چاپی حاکی از استقبال محتوای تائید شده مخاطبان دارد.

وی افزود: با توجه استراتژی این انتشارات در سال‌های اخیر، در موضوع تولیدات آثار عمومی و متون دینی شاهد کاهش و در موضوعات معارف، سنت و سیره معصومین(ع)، فرهنگ زیارت، فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی، خروجی کل تولیدات نسبت به برنامه ارائه شده افزایش داشته است.

سعیدی از چاپ نخست و تجدید چاپ ۳۷۴ عنوان کتاب در سال ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۱۴۳ عنوان کتاب چاپ اول و ۲۳۱ عنوان نیز تاکنون تجدید چاپ شده‌اند. در سال جاری نیز شاهد افزایش چاپ ۳۵ عنوان کتاب معادل ۳۸ درصد کل تولیدات و افزایش تجدید چاپ ۷۲ عنوان کتاب معادل حدود ۴۹ درصد کل تولیدات هستیم که نشان از افزایش ۴۵ درصدی کل تولیدات تاکنون نسبت به برنامه ارائه شده دارد.

سعیدی در ادامه با اشاره به فعالیت ۲۸ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در سراسر کشور به استثنا نمایندگی‌های این انتشارات از افزایش ۲۵ درصدی فروش آثار در سال جاری نسبت به سال ۹۷ خبر داد و گفت: ۱۸۰ هزار عنوان کتاب در فروشگاه‌های به‌نشر در اقصی نقاط کشور در دسترس علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha