مجازات‌های جدید رژیم اسرائیل برای اسرای فلسطینی
کد خبر: 3883123
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

مجازات‌های جدید رژیم اسرائیل برای اسرای فلسطینی

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار تشدید مجازات‌های اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل شد.  

به گزارش ایکنا به نقل از «المیادین»، مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطینی تأکید کرد: اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری مجازات‌های خود علیه اسرای فلسطینی را تشدید کرده است.
 
«ریاض الاشقر»، مدیر این مرکز، اظهار کرد: «گلعاد اردان»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، با تشکیل کمیته‌ای در سال 2018، معروف به کمیته «اردان» به اداره زندان‌های این رژیم توصیه کرده بود که مجازات‌های شدیدتری را علیه زندانیان فلسطینی اعمال کنند.
 
الاشقر افزود: کمیته اردان دستورات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را با قرار دادن لوازم جاسوسی و دوربین‌های مداربسته در بخش‌های مختلف زندان‌ها به اجرا درآورد که این اقدامات موجب اعتراضات گسترده اسرای فلسطینی طی سال گذشته شد و ده‌ها نفر از آنان دست به اعتصاب غذا زدند.
 
وی ادامه داد:‌ اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی نیز در راستای دستورات کمیته اردان، مجازات‌ها علیه اسرای فلسطینی را تشدید کرده است؛ از جمله کاهش تعداد نان‌های جیره‌بندی برای هر اسیر در روز از 5 قرص نان به 4 عدد، ایجاد مانع برای پخت و پز غذا توسط اسرای فلسطینی و ...
 
مدیر مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطینی درباره مجازات‌های جدید رژیم صهیونیستی در زندان‌ها نیز گفت:‌ در زندان عوفر نیز مجازات‌های جدیدی از جمله حذف اقلام خوراکی و لوازم بهداشتی، کاهش مواد غذایی از جمله گوشت و فقط عرضه تخم‌مرغ آب‌پز به اسرای فلسطینی انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: اسرای فلسطینی هرگز این اقدامات خشونت‌آمیز را نخواهند پذیرفت و درصدد اجرای اعتراضات گسترده علیه اقدامات رژیم صهیونیستی هستند. لذا زندان‌های این رژیم ممکن است هر لحظه از این اعتراضات منفجر شود.
انتهای پیام
captcha