مشارکت اتحادیه قرآنی اصفهان در برپایی دوره‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای
کد خبر: 3884360
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

مشارکت اتحادیه قرآنی اصفهان در برپایی دوره‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان با همکاری مؤسسه خیریه فرهنگی سراج اصفهان به برپایی دوره‌های مهارت‌آموزی با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای اقدام کرده است.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان با مؤسسه خیریه فرهنگی سراج منیر نقش جهان، مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی اصفهان، می‌توانند نفرات عضو مؤسسه خود که علاقه‌مند به مهارت‌آموزی هستند با هدف اشتغال‌زایی به اتحادیه قرآنی استان معرفی کنند.

بنابراین قرارداد، اتحادیه اصفهان برای استعدادیابی، رغبت‌سنجی و در نتیجه گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی و اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای در یکی از رشته‌های مورد تایید، اقدام به معرفی افراد به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای  می‌کند. هزینه آموزش برای هر فرد 250 هزار تومان است که با توجه به مساعدت مجمع خیرین قرآن و عترت استان اصفهان پرداخت  می‌شود.

در این راستا، معرفی گروه‌های آسیب‌پذیر در جامعه قرآنی از جمله زنان سرپرست خانواده و همچنین سایر اقشار از اعضای مؤسسات و خانه‌های قرآن بلامانع است. همچنین ارائه معرفی‌نامه به افراد تحت پوشش و ارجاع آنان به اتحادیه قرآنی استان الزامی است.

مؤسسات و خانه‌های قرآن باید دارای پرونده عضویت در اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی در این دوره‌ها با شماره 03132360007 تماس حاصل و یا درخواست خود را به نشانی etehadyeisf@gmail.com ایمیل کنند.

انتهای پیام
captcha