آغاز نام‌نویسی دانش‌آموزان در مدارس شاهد البرز
کد خبر: 3899520
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

آغاز نام‌نویسی دانش‌آموزان در مدارس شاهد البرز

رییس امورشاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: نام‌نویسی از دانش‌آموزان متقاضی تحصیل درمدارس شاهد این استان برای سال تحصیلی آینده آغاز شد.

آغاز نام‌نویسی دانش‌آموزان در مدارس شاهد البرز

قادر صفرپور، رییس امورشاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: نام‌نویسی از دانش‌آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد این استان برای سال تحصیلی آینده آغاز شد.
وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران ومتقاضیان آزاد ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانند از طریق سامانه «سجا» ثبت‌نام اقدام کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه مدارس شاهد به دلیل برنامه‌ریزی و فعالیت خاص کیفی در فرآیند تعلیم وتربیت دربین مردم جایگاه رفیعی دارد، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در مدارس شاهد البرز بر اساس امتیاز در حال انجام است.
صفرپور تصریح کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان درمدارس شاهد فرآیندی خاص دارد که باید برای پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم دراین مدارس فقط از طریق سامانه سجا اقدام کرد. خانواده‌ها برای ثبت نام ورودی پایه اول ابتدایی از یکم تا ۱۷ خرداد ۹۹ماه فرصت دارند.
وی با بیان اینکه خانواده‌ها برای ثبت‌‍‌نام پایه هفتم « دوره اول متوسطه» از یکم تا ۱۴ تیرماه ۹۹ اقدام کنند، یادآورشد: دانش‌آموزان پایه دهم «دوره دوم متوسطه» هم از ۵ تا ۲۱ تیرماه ۹۹ فرصت ثبت‌نام درمدارس شاهد البرز را دارند.
صفرپور بیان کرد: ثبت‌نام درپایه‌های میانی نیز از یکم تا دهم مرداد ماه به‌صورت حضوری درمدارس شاهد انجام می شود.
رییس امورشاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: دانش‌آموزان مدارس شاهد در سال تحصیلی آینده در ۲۲ مدرسه شاهد و سه واحد آموزشی ایثارگران سازماندهی می‌شوند که مسئولیت آموزشی و تربیتی این دانش‌آموزان را ۷۸۰ فرهنگی با تجربه برعهده دارند.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان مدارس شاهد درنوبت صبح همانند سایر مدارس کشورطبق برنامه کلاسی روزانه تحت پوشش آموزش کیفی درسی قرار می‌گیرند و هفته‌ای دو روز نیز برای آنان کلاس‌های فوق برنامه فرهنگی – تربیتی به ویژه درحوزه علوم قرآنی برگزار می‌شود.
مدارس شاهد به دستورمعمار کبیرانقلاب اسلامی مدارس شاهد از سال ۶۵ با هدف خدمات‌رسانی آموزشی - تربیتی به جامعه هدف درایران اسلامی تشکیل شد تا در قالب برنامه‌های ویژه دانش‌آموزان تحت پوشش فرآیند تعلیم و تربیت قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha