توزیع روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در «رباط کریم» + عکس
کد خبر: 3899763
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

توزیع روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در «رباط کریم» + عکس

مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان در قالب طرح اطعام مهدوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، منوچهر جليلی،‌ مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 29 اردیبهشت‌ماه، گفت: با همکاری کانون فرهنگی و تبلیغی کوثر و خانه قرآن فاطمةالزهرا(س)، هر روز در قالب طرح اطعام مهدوی، یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.


وی با بیان اینکه اطعام به نیازمندان از متداول‌ترین نوع نیکوکاری در دین اسلام است، اظهار کرد: این طرح روزانه در راستای رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه، از ابتدای ماه مبارک رمضان با حفظ کرامت نیازمندان و رعایت مسائل بهداشتی با همکاری گروه‌های جهادی و از محل کمک‌های خیرین و مردم در مناطق محروم در حال اجراست.


مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم ضمن قدردانی از همیاران این طرح، بیان کرد: امیدواریم با تداوم طرح‌های این چنینی بتوانم در راه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان قدم‌های بزرگ‌تری برداریم چراکه با توجه به گرانی‌‌ها و سختی معیشت برای خانواده‌های کم‌ درآمد، گسترش فرهنگ انفاق و اطعام در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.


منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha