اعلام اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری قرآن و عترت 1398
کد خبر: 3903749
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

اعلام اسامی برگزیدگان نهایی آزمون سراسری قرآن و عترت 1398

برگزیدگان نهایی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سال 98 به همراه مبلغ جوایز اهدایی اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی خسروی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های این معاونت از اهدای جوایز به برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار شده در سال ۹۸ خبر داد و گفت: مجموع مبالغ اهدایی به این برگزیدگان، شش میلیارد و 639 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اهدای جوایز به بیش از 400 هزار و 300 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در سال ۹۸، افزود: از این تعداد هزار و 776 نفر قبول شده در رشته حفظ کل و همچنین ۵۱۹ نفر که در رشته‌های کتبی آزمون حائز امتیاز 100 شده‌اند، مشمول جایزه بدون قرعه‌کشی شده و به دو هزار و 12 نفر از قبول‌شدگان در سایر رشته‌های آزمون نیز به قید قرعه جایزه تعلق گرفت.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها تأکید کرد: به جهت اهمیت ویژه رشته حفظ کل قرآن، مقرر شد برای ۱۳ نفری که حائز امتیاز ۱۰۰ در رشته حفظ کل شده‌اند، به هر نفر پنج میلیون ریال اهدا و به سایر قبول‌شدگان این رشته نیز به هر نفر دو میلیون ریال و در مجموع، مبلغ سه میلیارد و 589 میلیون ریال اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین به همه قبول‌شدگان سایر رشته‌های کتبی آزمون که حائز امتیاز 100 شده‌اند، نفری دو میلیون ریال و در کل مبلغ یک میلیارد و ۳۸ میلیون ریال اهدا می‌شود. ضمناً برای تشویق سایر شرکت‌کنندگان در آزمون به دو هزار و 12 نفر از قبول‌شدگان آزمون به قید قرعه به هر نفر یک میلیون ریال و در مجموع دو میلیارد و 12 هزار ریال اهدا می‌شود.

اسامی برگزیدگان هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سال 98

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۲
1
7
با عنايت به بند دوم متن صفحه ؛
مطمئن هستيد به بيش از 400 هزار نفر جايزه اهدا كرديد؟؟؟؟؟؟؟؟
captcha