ثبت نام بیش از هزار نفر از دانشگاهیان کاشان در جشنواره «هدهد»
کد خبر: 3906752
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

ثبت نام بیش از هزار نفر از دانشگاهیان کاشان در جشنواره «هدهد»

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ثبت ‌نام یک هزار و 100 نفر از کارکنان، دانشجویان و اساتید این دانشگاه در جشنواره قرآنی «هدهد» خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، محمدحسین صالحی، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، چهارم تیرماه با اعلام این خبر گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در صورت اعلام شرایط مساعد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، آذرماه جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود و به دنبال آن در بهمن‌ماه سال جاری بخش ملی به میزبانی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری حضوری این جشنواره، در صورت تأیید از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت آمادگی لازم برای برگزای آزمون جشنواره در رشته کتبی به‌صورت مجازی در این دانشگاه را داریم.

صالحی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 100 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان کاشانی در جشنواره قرآنی هدهد ثبت ‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: این مدیریت از طریق سایت مفدا، کانال‌های مجازی، پیامک و اتوماسیون اداری اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام داده است و با توجه به استقبال دانشگاهیان وزارت بهداشت جهت شرکت در این دوره از جشنواره، مهلت ثبت نام تا نیمه شهریورماه سال جاری تمدید شده است.

وی در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز مانند سال گذشته در بخش تیمی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شرکت خواهد کرد.

صالحی افزود: زمان برگزاری آزمون‌های بخش‌های معارفی و آوایی بخش دانشگاهی در مهرماه سال جاری خواهد بود و مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های مناظره و مسابقات تیمی نیز شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی http://quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و یا با کارشناس واحد قرآن و عترت دانشگاه تماس بگیرند.

جواد کریمی
انتهای پیام
captcha