بهره‌مندی رایگان مؤسسات قرآنی از نرم‌افزار «طنین وحی»
کد خبر: 3915689
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷

بهره‌مندی رایگان مؤسسات قرآنی از نرم‌افزار «طنین وحی»

به مناسبت عید سعید غدیر خم، مؤسسات قرآنی سراسر کشور می‌توانند به صورت رایگان از نرم‌افزار طنین وحی استفاده کنند.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت عید سعید غدیر خم و عید ولایت و امامت، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، نرم‌افزار طنین وحی را که شامل ترجمه گفتاری قرآن کریم به صورت نمایش رادیویی است، برای استفاده جامعه قرآنی به صورت رایگان عرضه می‌کند.

در این راستا، همه مؤسسات قرآنی سراسر کشور به صورت رایگان می‌توانند با وارد شدن به لینک https://yun.ir/vxx5i7 این نرم‌افزار را بارگذاری کنند.

در این نرم‌افزار، همه آیات با حس متناسب قرائت شده و هرجا نقش یا دیالوگی در آیه وجود داشته باشد، بازیگران آن را به‌صورت نمایشی اجرا کرده‌اند. این نرم‌افزار در قالب ترجمه صوتی و با فضاسازی مناسب و جلوه‌های صوتی متنوع همراه شده است تا مفهوم کلام وحی بیشتر در ذهن و جان مخاطبان طنین افکند.

فرایند طراحی، پژوهش، ضبط و تولید «طنین وحی» بیش از هفت سال به طول انجامیده و در این ترجمه گویا که به سبک نمایش رادیویی است، بیش از 160 هنرمند و صداپیشه ایفای نقش کرده‌ و ۸۰ نیروی اجرایی و مشاوران همکاری داشته‌اند.

در این نرم‌افزار، آیات قرآن و متن ترجمه فارسی روان حجت‌الاسلام قرائتی با قابلیت جستجو و اشتراک‌گذاری در گرافیکی جذاب ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha