اجرای پویش «هرخانه یک حسینیه» در البرز
کد خبر: 3918126
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

اجرای پویش «هرخانه یک حسینیه» در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به راه‌اندازی پویش «هر خانه یک حسینیه»، گفت: اجرای دو هزار روضه خانگی در استان پیش‌بینی می‌شود.

اجرای پویش «هرخانه یک حسینیه» در البرز

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام محرم اشاره کرد و گفت: به واسطه احیای سنت‌های قدیمی که یکی از آنها روضه‌های خانگی بود، پویش«هر خانه یک حسینیه» و«هر منزل یک بیرق امام حسین(ع)» را راه‌اندازی کرده‌ایم.
وی افزود: در این پویش دو هزار برنامه روضه خانگی با حضور ۲۰۰ مبلغ و مداح روضه‌خوان خواهیم داشت که به همراه اهدای پرچم و بسته متبرک بقاع متبرکه در منازل حضور می‌یابند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: هر خانواده‌ای که خواهان میزبانی روضه است، فقط کلمه «روضه» را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۱۱۴۲۶۱ ارسال کند و بعد پیامی برای آنها ارسال می‌شود مبنی بر مشارکت آنها در پویش «هر خانه یک حسینیه» که بعد با آنها برای هماهنگی اعزام مداح و روضه خوان تماس گرفته می‌شود.
دشتکی گفت: همچنین ذاکرین، مداحان و مبلغین روضه‌خوانی که مایل هستند ما را در اجرای این پویش همراهی کنند می‌توانند کلمه «ذاکر» را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۱۱۴۲۶۱ ارسال کنند و برای آنها هم پیامی ارسال می‌شود برای مشارکت در اجرای این طرح تا بتوانیم بیشتر روضه‌ها را در منازل احیا کنیم.

انتهای پیام
captcha