«هیئت مجازی» از سوی دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برگزار می‌شود
کد خبر: 3918151
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

«هیئت مجازی» از سوی دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برگزار می‌شود

دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برای ایام محرم‌الحرام، برنامه‌های قرآنی و مذهبی را در قالب هیئت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به دنبال برپایی مسابقات قرآن و اذان در فضای مجازی، برنامه‌های مذهبی- قرآنی را نیز با تلاوت قاریان ممتاز در قالب هیئت مجازی در سراسر کشور طراحی کرده است.

دارالقرآن شرکت با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شرکت در ماه‌های اخیر، فعالیت گسترده‌ای در تولیدات رسانه‌ای در پیش گرفته و در فضای مجازی بسیار فعال است.

این هیئت مجازی با تولید محتوا از سوی ستاد شرکت و مناطق 12‌گانه در سراسر کشور، در 12 شب اول و مناسبت‌های خاص در طول ماه محرم و صفر با حضور قاریان ممتاز، روحانیون و مداحان اهل بیت(ع) تشکیل شده است.

هدف از این برنامه، ایجاد شور و شعور حسینی در ماه محرم و همچنین اهمیت استفاده از فضای مجازی در شرایط فعلی که برنامه‌های حضوری کمتر انجام می‌شود.

این هیئت مجازی در برخی از شب‌ها، برنامه زنده در پیچ ایستاگرام به نشانی @quran_ioptc تهیه می‌کند که مخاطبان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. برنامه‌های سخنرانی و منبرهای مجازی با هدف مقابله با شبهات عاشورایی اجرا می‌شود.

آیین سیاهپوشان و استقبال از ماه محرم هم به صورت گسترده‌ای در تمام مناطق اجرا شد و با شعار «هر منطقه یک حسینیه» در راستای گسترش فرهنگ حسینی به ماه محرم ورود کرده است.

انتهای پیام
captcha