ثبت نام طرح قرآنی «بصائر» آغاز شد
کد خبر: 3923120
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

ثبت نام طرح قرآنی «بصائر» آغاز شد

ثبت نام طرح قرآنی «بصائر» به منظور ارتقای سطح اعتقادی و معرفتی متولیان امر تعلیم و تربیت دینی آغاز شد.

به گزارش ایکنا، طرح بصائر (مدرسه دوران ما) به منظور ارتقای سطح اعتقادی و معرفتی متولیان امر تعلیم و تربیت دینی به‌ویژه معلمان و دبیران دینی، قرآن، پرورشی، سبک زندگی و سواد رسانه‌ای، اساتید و مربیان قرآنی و مبلغان اقدام به ثبت نام در دوره‌های مختلف می‌‌کند.

دوره اول: مرزبانی اعتقادی 1 و 2

آشنایی با تعریف صحیح دین و دیدگاه‌های التقاطی روشن‌فکران در این زمینه، آشنایی با شئونات امام و حجت الهی در آیات و روایات، آشنایی با استراتژی‌های شیطان در وسوسه انسان، نقد دیدگاه پوزیتویسم علمی در قبال دین، آشنایی با تاریخ اعتقادساز صدر اسلام.

دوره دوم: سواد رسانه‌ای 1

آشنایی با تعریف صحیح سواد رسانه‌ای، آموزش تعامل درست با اخبار در فضاهای مختلف رسانه‌ای، آشنایی با فضای حاکم بر تولید‌کنندگان بزرگ آثار رسانه‌‌ای در جهان.

دوره سوم: مهارت جرأت‌مندی

بررسی ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی با الگویی خاص، مسیر آموزش یک زندگی بهتر و مؤثرتر در هزاره سوم با مهارت‌های زیر: مهارت خودآگاهی، مهارت خودکنترلی، تقویت اعتماد به نفس، مهارت جرأت‌مندی، اصلاح و آموزش سبک زندگی در عصر رسانه و فضای شبکه، تقویت توانایی گفتن «نه»!

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بصائر به نشانی www.basaaer.com اقدام به ثبت نام کنند. همچنین، تمامی کلاس‌ها به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

برای اولین بار نیز ثبت نام این دوره‌ها برای داوطلبان خارج از تهران میسر است و مبلغی به عنوان تعهد حضور از داوطلبان أخذ می‌شود که در انتهای دوره به دانشجویان منظم عودت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha