برگزاری مسابقه «اخلاق نبوی» ویژه منطقه پدافند هوایی شمال
کد خبر: 3928457
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲

برگزاری مسابقه «اخلاق نبوی» ویژه منطقه پدافند هوایی شمال

مسابقه «اخلاق نبوی» ویژه خانواده‌ها و کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقه «اخلاق نبوی» ویژه خانواده‌ها و کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی بازه زمانی دهه سوم ماه صفر و ایام ربیع‌الاول برگزار می‌شود.

این مسابقه در راستای نشر سیره نبوی، تمسک به اخلاق نبوی، آراسته شدن به فضایل اخلاقی و پاکیزگی از رذایل اخلاقی در میان کارکنان و خانواده‌ها تا 13 آبان‌ماه انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت منبع این مسابقه می‌توانند به پایگاه اینترنتی پدافند به نشانی padafand.aja.ir یا کانال مصباح قرآنیانی 2 در پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و تلگرام مراجعه کنند و پاسخ‌های خود را در قالب عدد پنج رقمی به شماره 09101934098 ارسال کنند. به 50 نفر به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین اداره عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی شمال نیز در ایام اربعین، مسابقه‌ای را با موضوعات کمک مؤمنانه به افراد مستمند و نیازمند با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری، ارسال نقاشی و شعرخوانی، نمایش تعزیه خانگی با موضوع اربعین ویژه فرزندان زیر 9 سال و ارسال عکس از سیاه‌پوش کردن منازل و کوی‌های سازمانی را در قالب ارسال عکس و فیلم برگزار کرد که برگزیدگان آن تا پایان ماه صفر اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha