اجرای پویش سراسری «یاسین قرآن» به همت مؤسسه روح‌الجنان
کد خبر: 3929261
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

اجرای پویش سراسری «یاسین قرآن» به همت مؤسسه روح‌الجنان

پویش سراسری «یاسین قرآن» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان لواسان همزمان با حلول ربیع‌الاول انجام می‌شود.

مجتبی فائق، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: پویش سراسری یاسین قرآن، همزمان با حلول ماه ربیع‌الاول و ایام ولادت باسعادت پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ع) در دو رشته حفظ و مفاهیم سوره یاسین برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تلا‌ش‌های ناکام دشمنان در عرصه فرهنگی ـ اعتقادی و هتک حرمت ماه‌ گذشته روزنامه فرانسوی به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) و شعائر دینی، تحکیم معارف قرآن با عنوان اصلی‌ترین معجزه پیامبر خاتم(ص) و همچنین تحکیم معارف قرآن و ارتقای آرامش اجتماعی در این شرایط کرونایی و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی این پویش طراحی و برنامه‌ریزی شد.

فائق با اشاره به اینکه پویش فوق با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی استان تهران و به همت بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه برپا می‌شود، اظهار کرد: منبع رشته مفاهیم سوره یاسین با محوریت کتاب «یاسین قرآن»، تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نیک‌اقبال، محقق و پژوهشگر دینی و مجتبی فائق انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان تا پایان آبان‌ماه فرصت دارند تا در این پویش شرکت کنند و پاسخ‌های خود را به شماره 10002126565743 ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 26565743 تماس بگیرند.

پویش سراسری «یاسین قرآن»

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان در لواسان، بلوار امام خمینی، میدان بسیج(ناران)، بن‌بست پیشه، پلاک 3 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha