شعار سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم اعلام شد
کد خبر: 3933619
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

شعار سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم اعلام شد

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل ‌بیت(ع) از تعیین شعار سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم تا سالروز رحلت شهادت‌گونه حضرت خبر داد و گفت: برنامه‌های این دوره زمانی با استفاده از بستر رسانه و با شعار «سلام ای دختر موسی بن جعفر؛ بی‌لطف شما درد مداوا شدنی نیست» دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محسن آمره، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع)، 17 آبان‌ماه طی گفت‌وگویی با بیان اینکه امسال ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم و سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان با شعار «سلام ای دختر موسی بن جعفر؛ بی‌لطف شما درد مداوا شدنی نیست» دنبال می‌شود، اظهار کرد: قسمت نخست این شعار برای عرض ارادت به بانوی کرامت است که همه ساله با برپایی مراسم استقبال نمادین رقم زده می‌شد و قسمت دوم این شعار با درخواست و تضرع برای رفع و دفع بلا و بیماری به وجود آمده، مطرح شده است.

وی اضافه کرد: طی این دوره زمانی برنامه‌های رسانه‌ای مختلفی با تکیه بر همین شعار در بستر رسانه و فضای مجازی دنبال می‌شود که امیدواریم اصحاب رسانه در انعکاس و انتشار هر چه بیشتر این برنامه‌ها مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت از تهیه محتواهای ویژه رسانه‌ای به همت خادمان این آستان مقدس خبرداد و گفت: تلاش کرده‌ایم تا در این محتواها از ظرفیت متخصصان استفاده و معیارها و استانداردهای مورد نیاز رسانه را نیز مورد توجه قرار دهیم.

وی ضمن تقدیر از اهتمام اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، شورای فرهنگ عمومی استان و شورای اسلامی شهر در راستای مشارکت در بزرگداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم، اظهار کرد: شعار امسال با مشارکت این مجموعه‌ها تهیه شده و در سطح شهر نیز با استفاده از پوسترها و طرح‌های گرافیکی تبلیغ و ترویج خواهد شد.

آمره یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در سطح استان قم به مناسبت سالروز ورود حضرت با همت دستگاه‌های مختلف درنظر گرفته شده است که امیدواریم این برنامه‌ها انعکاس ملی و فراملی داشته باشد.

حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha