ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر
کد خبر: 3941452
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر گزارشی از برنامه‌های اجرایی در زمینه آموزش عمومی و تخصصی در استان ارائه داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر، امروز ۲۶ آذر، در نشست اعضای واحد امور قرآنی، اظهار کرد: اداره امور قرآنی استان یکی از مجموعه‌های پرتلاش قرآنی در بوشهر است که طی سال‌های ۹۳ تا ۹۷ به مدت ۵ سال متوالی از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم موفق به کسب رتبه برتر در میان همه ادارات امور قرآنی استان‌های کشور شده است.
 
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، افزود: واحد آموزش این اداره قرآنی، در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع تخصصی و عمومی قرآن با همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی استان می‌کند و در این زمینه نیز موفقیت بسیاری را در سطح کشور کسب کرده است. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ گواهینامه در رشته‌های تخصصی تربیت مربی انس کودک با قرآن، تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی، تربیت معلم مفاهیم و تعداد ۱۵۰ گواهینامه عمومی روخوانی و روان‌خوانی ویژه کادر وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی استان صادر شده است. 
 
احمدی منفرد بیان کرد: در آزمون تخصصی اعطاء مدرک تخصصی به حفاظ در استان ۱۰۰ نفر ثبت‌نام کردند اما بدلیل بیماری کرونا تعداد ۵۰ نفر در آزمون مرحله اول که به صورت کتبی برگزار شد، حضور یافتند. از این تعداد ۳۵ نفر پذیرفته و در آزمون مرحله دوم شرکت کردند. 
 
رئیس اداره امور قرآنی استان همچنین از برگزاری کلاس حفظ جزء ۳۰ در استان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۴ کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت مجازی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. 
 
وی همچنین برگزاری دوره‌های تربیت مربی سبک زندگی قرآنی، تربیت مربی صوت و لحن، تربیت مربی حفظ قرآن کریم و تربیت مربی قرائت سطح ۶ را از دیگر برنامه‌های در دستور کار اداره امور قرآنی دانست و افزود: ثبت‌نام اولیه و آزمون‌های مقدماتی این دوره‌ها انجام شده است و به زودی این دوره‌های تخصصی در سطح استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha