مرحله دوم مسابقه ملی «میراث پدری» آغاز شد
کد خبر: 3953772
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
با موضوع وحدت در نهج‌البلاغه؛

مرحله دوم مسابقه ملی «میراث پدری» آغاز شد

مرحله دوم مسابقه ملی میراث پدری با عنوان «ریسمان محکم» و با موضوع «وحدت در نهج‌البلاغه» از سوی موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

میراث پدری

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع)، حجت السلام حسن‌زاده، مدیرعامل این مؤسسه درباره برگزاری این رویداد، گفت: مسابقه ملی میراث پدری از ۱۰ دی ماه سال جاری، آغاز شده و در سه ماه با سه موضوع متفاوت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه، انس هرچه بیشتر آحاد جامعه با کتاب شریف نهج‌البلاغه است، افزود: ماه اول این مسابقه با موضوع «جهاد در نهج‌البلاغه» برگزار شد و پس از قرعه کشی از بین شرکت کنندگان، به نفرات منتخب جوایز نفیسی اهدا شد.

مدیر عامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان ادامه داد: مرحله دوم از این مسابقه با عنوان «ریسمان محکم» و با موضوع «وحدت در نهج‌البلاغه» از ۲۲ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، باید در این بازه به صفحه آزمون مراجعه کرده و پس از مشاهده کلیپ منبع، به سؤالات آزمون پاسخ دهند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی این مرحله همزمان با عید مبعث در تاریخ ۲۱ اسفند ماه افزود: در این مرحله تنها کسانی به قرعه کشی راه خواهند یافت که حداقل به ۷ سوال از ۱۰ سوال آزمون پاسخ صحیح بدهند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) و این لینک وارد آزمون این مسابقه شوند.
انتهای پیام
captcha