ادامه اعتصاب غذای اسیر فلسطینی علیه سیاست های رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3961526
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

ادامه اعتصاب غذای اسیر فلسطینی علیه سیاست های رژیم صهیونیستی

یکی از اسرای فلسطینی شهر الخلیل در اعتراض به بازداشت اداری رژیم صهیونیستی 38 روز است که در اعتصاب غذا به سر می‌برد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، «عماد البطران» اسیر فلسطینی اهل شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری است که به مدت 38 روز اعتصاب غذا کرده و وضعیت سلامتی او رو به وخامت است.
 
قدری ابوبکر، رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفت: البطران از وضعیت سلامتی خوبی برخوردار نیست و در اعتراض به بازداشت اداری خود توسط نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان به اعتصاب غذا ادامه می‌دهد.
 
ابوبکر افزود: رژیم صهیونیستی به ادامه بازداشت او اصرار دارد و در تلاش است که با اعمال فشار، وی را مجبور به شکستن اعتصاب غذا کند.
 
وی تأکید کرد: حکم بازداشت اداری برای این اسیر فلسطینی هیچ معنا و مفهومی ندارد و اشغالگران صهیونیست نیز هیچ توجیهی برای بازداشت او ندارند.
 
ابوبکر ادامه داد: اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران و مجازات‌های دسته‌ جمعی و محرومیت آنها از ساده‌ترین حقوق مورد تأیید قوانین بین‌المللی، در وضعیت نابسامانی به سر می‌برند.
 
بازداشت اداری یکی از انواع بازداشت های ظالمانه فلسطینی ها به دست نیروهای صهیونیست است، به این معنی که فرد بازداشت شده بدون تفهیم اتهام و محاکمه برای مدت نامعلومی، گاهی تا چند سال، زندانی می‌شود.
انتهای پیام
captcha