برگزاری همایش بین‌المللی «صنعت منظر» در دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 3972309
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

برگزاری همایش بین‌المللی «صنعت منظر» در دانشگاه محقق اردبیلی

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی «صنعت منظر» دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: این همایش بین‌المللی به میزبانی انجمن علمی مهندسی فضای سبز دانشگاه محقق اردبیلی و با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش بین‌المللی صنعت منظر در دانشگاه محقق اردبیلیمریم طهماسبی‌زاده، دبیر اجرایی همایش بین‌المللی صنعت منظر دانشگاه محقق اردبیلی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: همایش بین‌المللی «صنعت منظر» به میزبانی انجمن علمی مهندسی فضای سبز دانشگاه محقق اردبیلی و با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم باغبانی، گیاهان دارویی و فضای سبز ایران و کمیته مسابقات انجمن منظر ایران، از تاریخ یازدهم اردیبهشت‌ماه 1400 الی هفدهم اردیبهشت‌ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله ارگان‌های حامی مالی این همایش می‌توان به وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، اشاره کرد.

طهماسبی‌زاده، با اشاره به برنامه‌هایی که در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد، تصریح کرد: نشست‌های تخصصی با مو ضوعات جریان حقوقی و مسائل قانونی مربوط به فضای سبز، صنف و انجمن و نقش آن در آتیه متخصصان، نگاه مدیریتی نوین و ضعف‌ها و قوت‌ها و نیاز‌های مدیریتی، مناقصات و ساختار و تشریفات امور قرارداد‌ها، ۱۳ شاخص صنعت منظر، نیاز‌های شهرداری و سازمان‌ها به متخصصین و فرصت‌ها و تهدید‌ها کارگاه‌های آموزشی در چهارمین دوره مسابقات طراحی منظر و فضای سبز با عنوان طراحی میادین است.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی صنعت منظر دانشگاه محقق اردبیلی، یاد آور شد: هدف انجمن علمی مهندسی فضای سبز دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری این رویداد فراهم کردن بستری جهت گسترش همکاری بین نهاد‌های اجرایی، دانشجویی وهمچنین آشنایی دانشجویان با اساتید برتر کشور در حوزه رشته مهندسی فضای سبز است تا بتوانیم گامی جدید در عرصه‌ی این رشته برداریم و در این مسیر هر چه سریع‌تر به اهداف و آرمان‌های جامعه تخصصی خود دست یابیم.

گفتنی است؛ شرکت در نشست‌ها برای عموم آزاد و رایگان بوده و نصب برنامه ادوبی کانکت جهت شرکت در وبینار‌ها الزامی است، فلذا علاقه‌مندان جهت کسب بیشتر اطلاعات می‌توان به آیدی m-tahmasebizadeh@ مراجعه فرمایند.

برگزاری همایش بین‌المللی صنعت منظر در دانشگاه محقق اردبیلی

انتهای پیام
captcha