ادامه راه شهدا در پیروی از ولایت‌فقیه معنی پیدا می‌کند
کد خبر: 3973388
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

ادامه راه شهدا در پیروی از ولایت‌فقیه معنی پیدا می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به این که ادامه راه شهدای والامقام در پیروی از ولایت‌فقیه معنی پیدا می‌کند، بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های شهیدان والامقام یکی از اولویت‌های اساسی است.

ادامه راه شهدای والامقام در پیروی از ولایت‌فقیه معنی پیدا می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، سوم خردادماه، در مراسم «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» در شهر لاهرود، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان است که در این یادواره به بزرگداشت یاد و خاطره شهید تعارف بیرامی پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به این که ادامه راه شهدای والامقام در پیروی از ولایت‌فقیه معنی پیدا می‌کند، بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های شهیدان والامقام یکی از اولویت‌های اساسی است و در این زمینه صبر و استقامت خانواده‌های شهدای والامقام ستودنی و فراموش‌نشدنی است که این مسئله در جامعه اسلامی باید به صورت همه‌جانبه ترویج یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: تداوم راه شهدای والامقام و پاسداری از خون شهدای والامقام در حقیقت عمل کردن به اهداف و ارزش‌های شهدا است و اگر کوچک‌ترین غفلت از اهداف شهدا و ایثارگران وجود داشته باشد، بدون شک تهدیدات جدی کشور را دچار بحران می‌کند.

شاهی تصریح کرد: اقتدار و امنیت امروزی در سایه تلاش و مجاهدت‌های ایثارگران و شهدای والامقام رقم خورده و تمام تلاش ما بر این است که به تمام دنیا ثابت کنیم که ایثارگران و شهدا ارزشمندترین ذخایر انقلاب اسلامی هستند و باید قدردان این زحمات و تلاش‌ها باشیم.

وی بیان کرد: دفاع از راه و نیت شهدای والامقام باید نسبت به گذشته بیشتر به نمایش گذاشته شود، چرا که شهدا و ایثارگران ارزشمندترین ذخایر انقلاب و نظام هستند و این مجاهدت‌ها در جامعه باید به صورت همه‌جانبه مورد توجه واقع شود که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به منزله زنده نگهداشتن رگ‌ها و شریان‌های حیات‌بخش جامعه است و تلاش در این راه پرافتخار به مثابه تلاش مجاهدان راه خداست.

انتهای پیام
captcha