حزب الله لبنان پیروزی بشار اسد در انتخابات را تبریک گفت
کد خبر: 3974190
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

حزب الله لبنان پیروزی بشار اسد در انتخابات را تبریک گفت

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای، پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه را تبریک گفت و اعلام کرد مردم سوریه بار دیگر تعهد کامل خود به آرمان فلسطین، مقابله با اشغالگری و تجاوز و رد تکفیر، خیانت و تروریسم را نشان دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، حزب الله لبنان امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که گرمترین تبریکات و تبریکات صمیمانه را به رئیس‌جمهور سوریه، بشار اسد به مناسبت پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور می‌فرستد. 

حزب الله در بیانیه خود افزود: سوری‌ها پس از اثبات مواضع ثابت خود با فداکاری‌های مکرر، بار دیگر تعهد کامل خود به وحدت ملی و رد تفرقه و فرقه گرایی را از طریق صندوق‌های رأی نشان دادند و بر پایبندی خود به گزینه سیاسی که سوریه در طول تاریخ خود دنبال کرده است را ثابت کردند. آنها همچنین تعهد کامل خود به آرمان فلسطین، مقابله با اشغالگری و تجاوز و رد تکفیر، خیانت و تروریسم را نشان دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما امیدواریم که سالهای آینده فرصتی بزرگ برای سوریه باشد تا بتواند نقش طبیعی و پیشتاز خود را در جهان عرب و در سطح بین‌المللی بازی کند تا مردم سوریه به سعادت و شکوفایی امیدوار شوند و تلاش‌های بزرگ برای بازسازی و بازگشت آوارگان انجام شود. این مسیر با آزادی بقیه مناطق تحت اشغال و تروریسم تکمیل خواهد شد.

بر اساس نتایج اعلام شده از سوی حموده صباغ رئیس مجلس سوریه، دیروز پنجشنبه، بشار اسد پس از کسب 95.1٪ آرا، یک دوره ریاست‌جمهوری هفت ساله جدید را آغاز کرد.

انتهای پیام
captcha