جشنواره هنری «دست به مِهر، سر به مُهر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3974482
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
به همت فرهنگ‌سرای کار و تعاون؛

جشنواره هنری «دست به مِهر، سر به مُهر» برگزار می‌شود

جشنواره هنری «دست به مِهر، سر به مُهر» به‌مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به همت فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، داود حشمتی، رئیس فرهنگ‌سرای کار و تعاون، 9 خردادماه با اعلام برگزاری جشنواره هنری «دست به مِهر، سر به مُهر» به‌مناسبت دهه کرامت، گفت: این جشنواره با هدف ایجاد بستر و فضای مناسب برای حضور و توسعه مشارکت شهروندان در فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری، تقویت و تزریق فرهنگ مسئولیت‏پذیری، ایثارگری، تعاون و سازگاری اجتماعی نسبت به همنوعان، پرهیز از اسراف و ماندگاری در آنچه که تولید می‌کنیم ذیل برنامه جامع #پایان-کار-شروع-کودکی با در نظر گرفتن اصل کرامت وجودی انسان در هندسه‌ معرفتی قرآن کریم و همچنین کمک به روحیه نشاط و شادابی شهروندان با استفاده از روش‌ها و ابزارهای فرهنگی و هنری در حوزه‌ کودکان کار برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان بدون محدودیت سنی می‌توانند با طراحی و دوخت جانماز دست‌دوز جیبی همراه، در این جشنواره شرکت کنند و در صورت تمایل مُهر و تسبیح در جانماز اهدایی قرار دهند.

حشمتی همچنین گفت: مهلت ارسال تولیدات تا 20خردادماه است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار تولیدی خود را به مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی منطقه 9(فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، کتابخانه‌ها، سرای محلات و مجموعه ورزشی شهربانو) تحویل دهند و به 12 نفر از برگزیدگان(مسن‌ترین و کوچک‌ترین تولیدکننده، زیباترین اثر تولیدی ارسال شده و بیشترین تعداد اثر تولیدی ارسال شده) جوایزی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، جشنواره فرهنگی هنری دست به مِهر، سر به مُهر به همت فرهنگسرای کار وتعاون و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 برگزار می‌شود.

آرزو قاسمی
انتهای پیام
captcha