صهیونیست‌ها حمایت امارات را خواستار شدند
کد خبر: 3975130
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
برای یورش به مسجدالاقصی؛

صهیونیست‌ها حمایت امارات را خواستار شدند

یک نهاد تندرو صهیونیستی از سفیر امارات خواست در ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی از شهرک‌نشینان صهیونیست حمایت کند.

به گزارش ایکنا به نقل از کانال تلگرامی یونیوز،  یک نهاد تندرو صهیونیستی از سفیر امارات برای همراهی با شهرک‌نشینان صهیونیست در ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی دعوت کرد.

مدیر اجرایی مؤسسه صهیونیستی «جبل الهیکل در دست ماست» در پیامی به محمد محمود الخواجه، سفیر امارات از او خواسته است در حملات شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست به مسجد‌الاقصی شریک شود.

این در حالی است که سفیر امارات چند روز پیش هم با «شالوم کوهن»، خاخام رژیم  صهیونیستی که از او به عنوان «رئیس شورای بزرگان تورات» نام برده می‌شود، دیدار کرد و انتشار تصاویر این دیدار در شبکه‌های اجتماعی جنجال آفرید؛ به خصوص تصویری که در آن خاخام صهیونیست با دست کشیدن بر سر سفیر امارات به زعم خود، او را متبرک می‌کند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز (دوشنبه) با اعلام خبر این دیدار گفت که دو طرف درباره مسائل مختلف از جمله توافق ابراهیم(توافق‌های سازش اخیر بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی که در سپتامبر 2020 منعقد شد) گفت‌وگو کردند.

سفیر امارات در این دیدار از خاخام صهیونیست برای شرکت در افتتاح مرکز ادیان سه‌گانه ابراهیمی در ابوظبی دعوت کرد.

سفارت امارات در تل‌آویو هم روز یکشنبه با برافراشته شدن پرچم امارات عربی متحده در کنار پرچم رژیم صهیونیستی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام
captcha