دریافت مجوز ISC از سوی همایش «معنویت و علوم اسلامی»
کد خبر: 3977227
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

دریافت مجوز ISC از سوی همایش «معنویت و علوم اسلامی»

دبیرعلمی اولین همایش ملی معنویت و علوم اسلامی، گفت: پیرو مکاتبات صورت گرفته با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، این همایش موفق به اخذ مجوز از پایگاه ISC شده است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد رودگر، دبیر علمی همایش معنویت و علوم اسلامی، افزود: طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری کنگره ها و همایش‌های علمی –پژوهشی از این پس تنها همایش‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند، دارای اعتبار از نظر وزارت علوم هستند و تنها مقالات ارائه شده در همایش‌ها و کنگره‌های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه هستند.

لذا این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه شده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این همایش از امتیاز فوق بهره‌مند خواهند شد و در آن نمایه می‌گردند.

وی همچنین ضمن تصریح به اهمیّت این نکته افزود: ثبت یک کفرانس علمی در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، از دیدگاه پژوهشگران؛ دانشگاهیان و محققان از جهت درجه ارزیابی علمی آن همایش، نشان از اعتبار علمی آن دارد.

گفتنی است که با توجه به تایید اعتبار اولین همایش ملی معنویت و علوم اسلامی توسط پایگاه ISC، محققان و نویسندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده، با دریافت گواهی معتبر همایش از امتیازات علمی ارائه مقاله بهره‌مند گردند.

یادآور می‌شود، همایش مذکور با کد اختصاصی (۲۴۹۵۳-00210) در فهرست همایش‌های معتبر در حوزه علوم انسانی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده است.

انتهای پیام
captcha